Moja lista blogów

wtorek, 12 marca 2013

i dzwonię i dzwonię...

...i dodzwonić się nie mogę. Właśnie próbuję zarejestrować młodego do lekarza w poradni przyszpitalnej. I tak już od 15 min. Sygnał jest, tylko rozmówcy po drugiej stronie brak...porażka jakaś!!!
źródło: sieć 

W pracy dziś jest supcio:) Atmosfera przyjemna, pracy tyle, że nie wiadomo w co ręce łożyć (choć chwileczka między jednym a drugim zapytaniem ofertowym na posta się znalazła);) Wczoraj wszystkim chyba pogoda w kość dała (bo jak humory złe, to zawsze lepiej na pogodę). Dziś śpiewam, że kocham swoją pracę!!!:) hi hi hi....kobiety.....
........
Właśnie się zarejestrowaliśmy!!! w czwartek wizyta...
........
Tak za mną jakaś zmiana chodzi. Nawet nie jakaś duża, tylko od kilku dni zastanawiam się nad zmianą koloru włosów. Konkretnie to z ciemnych na blond. Ale nie taki, że kilka pasemek, tylko taki od razu...wszystkie.... Tak wewnętrznie jestem zdecydowana, ale jakoś nie wiem do końca....może..raczej na pewno, tylko jak Mały zareaguje? Czy pozna? Nie wiem sama...I pewnie do puki nie spróbuję, to mnie to nęcić będzie...ehhh...

Miłego dnia:*


17 komentarzy:

  1. ja się zdecydowałam na blond po ciemnych włosach i choć długo się nie mogłam przyzwyczaić to w sumie teraz uważam, że byłam nudziarzem w ciemnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za opinię, bardzo sie przydala na duuuze tak:)

      Usuń
  2. za mna tez chodzi blondzik i chce i sie boje ,tez mam ciemne włosy :)tez czesto niemoge sie dodzwonic do przychodni :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna idzie więc szalej z kolorkiem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak masz ochotę na zmianę to szalej! :-)
    Zmiany, szczególnie na wiosnę, zawsze dobrze nam robią! ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rowniez tak sadzę, choc Ślubny nawet nie chce o tym słyszeć...

      Usuń
  5. Na wiosnę wszyscy mamy ochotę na zmiany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, taki czas...oby juz ta wiosna przyszła

      Usuń
  6. no przecież kobieta zmienną jest !!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. na wiosnę zmiany mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem za zmianą! Na wiosnę taka zmiana jak znalazł!!! Do dzieła;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas w przychodni rano odkładaja słuchawkę - więc przez tel nie da się zarejstrować:/

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie na szczęście nie ma problemów z rejestracją
    A pogoda straaaaaszna

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)