Moja lista blogów

piątek, 22 marca 2013

teraz tylko, teraz tylko...śpij....

to jedyna czynność o której marzę od kiedy otworzyłam dziś oczy. Tej nocy spałam może tylko ze 3 godziny. Miłoszek nam się rozłożył z katarem na dobre. Całą noc był niespokojny, płakał, miał zatkany nosek. Dobrze, że mieszkamy w domu, bo nikogo nie obudziliśmy włączonym odkurzaczem aby wyciągać katar z małego noska....
Ale już śpi, już przechodzi. Cały dzień było lepiej..na szczęście:)

Jest 20:30 jestem już po prysznicu, siedzę w łóżku i ostatkiem sił zmuszam oczy do jeszcze małego wysiłku...miałam z mężem piwko wypić i mecz obejrzeć, ale czuję, że nie dotrwam nawet do końca reklamy biedronki;)
źródło: sieć
Właśnie dopiłam moje malutkie piweczko...mąż już do hymnu przygotowany....o nie, Boruca widzę...nie, nie możliwe...a gdzie jest Przemo?!:( No ale chociaż Piszczek "ciasteczko" gra;)

Czuję, jak złoty napój powoli miesza się we mnie....już tylko podusia....mięciutka....puchata....dobranoc.....
źródło: sieć

7 komentarzy:

  1. Słodkich i kolorowych snów życzę Ci.;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzymy dużo zdrówka
    co by noce były bardziej przespane :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że przynajmniej się wyspałaś bo meczu to nie masz czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)