Moja lista blogów

środa, 27 marca 2013

tupot małych stóp

Chyba ostatnio cierpię na prawdziwy brak wiosny, a zwłaszcza bocianów. Ostatnio większość moich myśli zaprząta tylko jeden temat. Drugie dziecko. Bardzo byśmy już chcieli z mężem zmaistrować Miłoszkowi braciszka albo siostrzyczkę (na razie nadal próbujemy, co jest cholernie przyjemne:)).
Ja, jak to ja ciągle myślę, czy lepiej chłopczyka, czy dziewczynkę jakbym miała na to jakikolwiek wpływ;) Głupiutkie takie myśli, bo najważniejsze, żeby dzieciątko było zdrowe...ale pomarzyć sobie tak lubię...
Nie wiem, tylko kiedy zaczęłam widzieć oczami wyobraźni  dzieciaczki jako bliźniaki. A najlepiej żebyśmy od razu mieli trójkę albo czwórkę!!!! Najlepiej taką rozbrykana brygadę;)
źródło: sieć

Sama mam trzech braci, więc dobrze czuje się w takim dużym gronie. Uważam, że nie ma nic wspanialszego niż kochająca, wesoła, DUŻA rodzina:) Multum małych nóżek dreptających do łóżka rodziców. Taka pełna chata;)
Ale kto wie, może będzie nam dane być rodzicami wesołej ferajny;) A na razie skupię się na wychowaniu jednego i nad dalszym staraniami nad kolejnym:)

9 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia ;)
    Oby udało się szybko, bo że przyjemnie, to wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. starajcie się ile wlezie, może dzięki Wam przyjdzie do nas wiosna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w staraniu,oby jak najszybciej starania przyniosły wyczekiwany skutek.
    Ja marzyłam o córeczce a tu psikus i będzie synek- też super.!
    Co do dużej rodziny to sama mam 3 rodzeństwa więc wiem, jak to jest.;d
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki za owocne ćwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem jedynaczką, ale marzy mi sie gromadka dzieci :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wczoraj w szpitalu napatrzyłam sie na małe dziewczynki i strasznie chciałaby taką malą łobuziarę. Ale zdaje sobie sprawę że akurat u mnie to chwilowe. Trzymam kciuki za starania.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ja już unikam bocianów jak mogę najbardziej :))) ale Wam życzę razem z nadejsciem wiosny nowego życia :****

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)