Moja lista blogów

środa, 6 marca 2013

w taką.... ciszę....wszystkie gwiazdy .....

Dzień rąbnięty dziś do kwadratu. Zaburzenia hormonalne to istny wachlarz zachowań- od łez, smutku po zniechęcenie do radości i spokoju. Nie wiem, czy to nadchodząca wiosna, czy zbliżający się czas psm, czy może bocian (choć już wiem, że niestety nie)... Nie znoszę takiej huśtawki nastroju!!! Ale to wszystko przez zmęczenie i te ciągłe wykończenia (głęboki wdech) w domu...dobijają powoli nie tylko mnie, ale i Ślubnego....oboje chyba chcielibyśmy jakiś cudownych wakacji na słońcu, piasku i po palmami:) ale to musi jeszcze dłuuugo poczekać...Choć czasem wydaje mi się, że wystarczyłaby nam tylko trawka w ogrodzie przed domem (skończonym wewnątrz, z zewnątrz i ogrodzie), ale na ten luksus pracujemy ciężko i pewnie jeszcze popracujemy jakiś czas.

Ponieważ dziś środa po ciężkiej pracy Ślubny wyskoczył, jak co środa do znajomego na ligę mistrzów. Ja wtedy (jak mały zaśnie oczywiście, a że śpi od 19:40 przeważnie zawsze) ja mam ciszę i czas tylko dla siebie, na nadrabianie zaległości w większości spraw "www." Z kubkiem pysznej truskawkowo- śmietankowej herbaty oglądam narzuty, meble i inne dodatki do naszego domku oraz nadrabiam zaległości blogowe.

Nie zrozumcie mnie źle. Ja lubię spędzać czas z mężem i rodziną, ale kocham czasem taki spokój w domu, ciszę...tylko ja, moja herbata, laptop i cisza.....Po prostu bardzo tego potrzebuję. Jest szansa, że jutro burza hormonalna zniknie, bo mam wolne:) Chociaż tyle mam spraw w urzędach do pozałatwiania i drzwi wewnętrzne łamane pod schody i zamówić płytki do łazienki u góry itp. Pewnie znowu braknie mi doby na to wszystko, ale jutro nie będe osamotniona:) Mój Malutki Królewicz mi potowarzyszy:):):)
Jak nie pracowałam, to takie wypady to był dla nas chleb powszedni, a teraz....

Będzie, dobrze!!!! Grunt to dobre nastawienie:)
źródło: sieć

11 komentarzy:

  1. ja wlasnie po burzliwej huśtawce, a moze diabelskim mlynie... najważniejsze zlapac znow rownowage

    Powodzenia jutro i kolorowych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się chyba bliża taka hyśtawka;( miłego dnia

      Usuń
  2. Fasting to weight loss could be very popularly accepted among women.

    It really is necessary that it is done in the proper way.
    Fasting for weight loss is apparently a rising fad within the highly-developed world.

    No doctor I know would speak about it. Fasting for weight loss is definitely an impressive manner in which to lessen weight.

    However you has to be cautious sufficient to take up fasting in a health-giving direction as a way to
    achieve a health-giving weight. The way to do this is by calculating how many calories you need each day to
    maintain weight, then deduct 500 calories from this amount.

    This will give you a 3500 calorie reduction each week, which will result
    in a one pound weight loss.

    Feel free to visit my web-site - raspberry ketones
    Also see my webpage :: pure raspberry ketone

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety zdarzają się i takie chwile.
    Dodaję do obserwowanych, bardzo przyjazny blog.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez kocham takie chwile tylko w swoim towarzystwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również kocham pobyć sama;)
    Dobrze mi to robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cisza jest fajna:)) ale mecze to ja obowiązkowo z mężem oglądam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasem tez, ale czasem wolę jak idzie do kolegi;)

      Usuń
  7. If some one desires to be updated with most recent technologies after that he must be
    go to see this site and be up to date every day.


    Feel free to surf to my website ... how to get pregnant fast

    OdpowiedzUsuń
  8. Great beat ! I would like to apprentice while
    you amend your site, how can i subscribe for a blog web site?
    The account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted
    of this your broadcast offered bright clear idea

    Feel free to surf to my site lloyds pharmacy

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)