Moja lista blogów

niedziela, 14 kwietnia 2013

"Kobieta cafe" jak to działa?

Hmmm... czytając swój poprzedni wpis na temat Kobieta cafe również zauważyłam, że nie wszystko trzyma się kupy. Więc sprawę przemyślałam na spokojnie, bo jak widać jak za szybko coś wymyślę, to takie są tego efekty. Ot co następuje i jak działać będzie "kobieta cafe" (mam nadzieję):

  1.  "kobieta cafe" ma być cyklicznym  ( 1-2 razy w tygodniu) wirtualnym spotkaniem z blogerkami w formie postów:)
  2. posty w ramach cyklu, byłyby nie tylko opracowywane i przygotowywane przeze mnie, ale również przez Was drogie czytelniczki (jeśli któraś chciałaby zamieścić post gościnny o np. swoich zainteresowaniach, doświadczeniach lub wiedzy z danego działu).
  3. Tematy: każdy o którym chciałybyście przeczytać lub znaleźć w jednym miejscu (bez gmerania po różnych źródłach). Wszystkie propozycje, które będziecie zgłaszać, będę starała się rzetelnie i dokładnie przygotować, korzystając ze wszystkich możliwych dostępnych źródeł.
  4. O tym, że jest kolejny temat w ramach "kobieta cafe" będzie oznaczany poniższym banerkiem.

Myślę, że taka forma "spotkań" pomoże nam nie tylko lepiej się poznać, ale poszerzy nasze horyzonty o nowe doświadczenia.
Mam nadzieję, że teraz troszkę jaśniej opisałam swój pomysł;) Na chętne Panie do opracowania wpisu gościnnego proszę o kontakt na maila: monika.koziel13@gmail.com

Na pierwszy post zapraszam jutro, tj. w poniedziałek:)








8 komentarzy:

  1. jestem bardzo ciekawa i czekam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmmm to ja czekam na ten wpis!

    OdpowiedzUsuń
  3. O super, nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące, będę jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na posta :)

    nominowałam Cię do Liebster Blog, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam, czekam.
    Jeśli się pomysł rozkręci i nabierze rumieńców to sama bym coś naskrobała?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)