Moja lista blogów

piątek, 12 kwietnia 2013

Kobieta Cafe, ot co!!!!!

tak właśnie teraz będąc w pracy wymyśliłam!!! Cykliczne spotkania blogerek przy kawie (matek, kobiet wolnych i frywolnych) kobiet, które przy domowej kawie chcą pogadać lub poplotkować o różnych zagadnieniach dotyczących sfery życia Nas kobiet :)

Ot co wymyśliłam:)  dwa razy w tygodniu cykliczne wpisy odnośnie tematów, które Nas będą nurtowały, ciekawiły, zastanawiały.
 Miejsce, gdzie blogerka (lub wolny czytelnik) z kubkiem (szklanką czy filiżanką) pysznej kawy (herbaty, wody, soku) i być może jakimś pysznym ciachem opisze swój punkt widzenia, na poruszane sprawy:)

Co Wy na to moje Drogie Panie?

Ponieważ zależy mi na poruszaniu tematów, które Was interesują lub nurtują, proszę o jakieś propozycje w komentarzu.

Gorąco zachęcam do wypicia ze mną kawy:)

9 komentarzy:

  1. Ekstra pomysł, myślałam, że w realu, ale na początek zadowolę się blogosferą ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :D
    No właśnie, muszę się napić kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe choć trochę enigmatycznie to opisałaś że nie do końca rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała ja:) a do tego w pracy się nieco czaiłam. Otórz propozycja obejmuje cykliczne posty o tematyce, ktora interesuje nas kobiety blogerki (jestem otwarta na propozycje tematyczne) pod którym będziemy sobie plotkować, wypowiadać się, pokazywać swój punkt widzenia. takie spotkania przy kawie przed kompem (każda swoim. mam nadzieje, że mniej skomplikowanie wytlumaczone;)

      Usuń
  4. otwarta jestem na propozycje tematów o ktorych chcialybyscie poczytać i wypowiedzieć się w kobieta cafe w komentarzach:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)