Moja lista blogów

niedziela, 21 kwietnia 2013

teatr, spacer i weekendzik

Od 6:30 jestem na nogach, biorąc pod uwagę, że położyłam się grubo po pierwszej, bo przecież do ładu i składu nie mogłam dojść ze "stronami- etykietami" na blogu. I choć nie mam pojęcia nadal jak zrobić ten ostatni elemencik (ale się dowiem) jestem zadowolona z nowego wyglądu bloga:)
Pomyślałam, że odrobina świeżości i powiewu wiosny przyda się i mnie:)
Ale po kolei:
Teatr, cudowny spektakl. Dawno tak się nie uśmiałam, a tytuł "wszystko o kobietach" dokładnie zgadza się z treścią spektaklu. Scenarzysta w sposób zabawny, sympatyczny i niesamowicie obiektywny stworzył wspaniałe dzieło, które (choć nie we wszystkich przypadkach kobiet) jest prawdziwe.
I ten klimat miejsca, Sceny pod Ratuszem, po prostu wspaniały:)
Jeśli będziecie mieć okazję obejrzeć spektakl gorąco polecam (jest świetny tez na wypad typowo babski;)
Po spektaklu udaliśmy się z mężem do pijalni czekolady Wedla na Rynku Głównym w Krakowie. Wspaniałe miejsce (lubię tam chodzić), przytulne, a czekolady do picia..mmmmmm...niebo w gębie!!! Ja uwielbiam białą czekoladę, choć za wiele nie mogę, ale raz na ruski rok, to nie zaszkodzi;)
Tak Nam było błogo w tym czekoladowym niebie, że musieliśmy nieźle się nagimnastykować, aby zdążyć na ostatni autobus z ronda do domu. Oczywiście zwiał nam z przed nosa, ale i z tym daliśmy radę i spacerem dotarliśmy do połowy drogi. Drugą połowę, już nasze wygodne pupki wiozła taryfa;)

Ponieważ zaprosiliśmy nasze rodzinki dziś na ciastko z kawką (choć nie jest zdrowe łączenie wspólne tych delicji, no ale cóż) ponieważ Ślubny miał niedawno urodziny utknęłam wczoraj w kuchni na dobre.
do późnego popołudnia wyglądało to dość nieciekawie, bo nic nie mogłam znaleźć.
No, ale jak się robi trzy ciasta i obiad, to choćbym na rzęsach stanęła, lepiej i tak by nie było. Już teraz oczywiście w mojej kuchni panuje ład, skład i harmonia;)
Ciasta czekają już tylko na wykończenie i podanie:) choć Ślubny już zjadł jedną szarlotkę w foremce...

Wczoraj był ważny dzień dla moich facetów:) Otóż Panowie (Miłosz i tata) wybrali się we dwóch na prawdziwie męskie zakupy do sklepu po jakieś kleje do podłogi. Ależ mąż był dumny, a Młody nie posiadał się ze szczęścia, że pojedzie nie dość, że z tatą to jeszcze samochodem:) Gdybyście widzieli ich rozpromienione buzie jak wrócili, jakby obaj po 50 milionów w totka wygrali:) Kocham Was chłopaki:*

No cóż, pora już taka, że śniadanko by się zjadło, więc życzę miłej niedzieli.

Aaaaa zapomniałam się pochwalić. Mamy wreszcie nasze schody!!!!
Są takie jak sobie to zaplanowaliśmy. Musze przyznać, że Pana mieliśmy wspaniałego i wesołego (w końcu to góral, więc kawałów o babach mam już po dziurki, ale rzetelny, godny polecenia). No teraz już tylko drobna kosmetyka i możemy powoli przenosić się do góry:):)



15 komentarzy:

  1. Pracowicie :) Milej niedzieli życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę robić każdą czynność po kolei, bo zaś się zamotam i nic z tego ;) Udanej imprezki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak mam, ale w sobote ogarnęły mnie jakieś dziwne moce;)

      Usuń
  3. Fajnie, że wypadzik z mężem się udał! A schody rewelacja też najpierw chciałam z ciemnego drzewa ale w ostatniej chwili zdecydowaliśmy się na jasne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się cieszę, bo przez ten remont juz powoli zaczynałąm zapominać co to wspólny wypad:)

      Usuń
  4. Nie no schody są boskie, sama bym takie chciała:). No i randka z mężem wyszła:), nie ma to jak relaks od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo aktywnie spędzony czas.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo, ale lubię czasem takie dni. również pozdrawiam:)

      Usuń
  6. cudowne schody...schody do Waszego nieba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj żebyś wiedziała, bo pierwsza po drodze jest nasza sypialnia;)

      Usuń
  7. schody śliczne,mi się wymiana marzy, ale na bank nie w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  8. u Ciebie samo szczęście! Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki optymistyczny i miły wpis:) dziękuję:*

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)