Moja lista blogów

niedziela, 21 kwietnia 2013

pomocy technicznej na blogu!!!

Właśnie dokonuję małej renowacji mojego bloga. Wrzuciłam kilka gadżetów, ale mam problem z jednym. Otóż nie mogę sobie poradzić ze stronami, a właściwie strony mam tylko nie mogę podpiąć pod nie postów już istniejących i nie  mam bladego pojęcia jak to zrobić:(
Na blogerze znalazłam tylko tyle informacji (http://support.google.com/blogger/bin/answer.py?hl=pl&answer=165955&topic=1708421&ctx=topic )
Czy ktoś wie może jak mam to zrobić i zechciałby się podzielić tą wiedzą?
źródło: sieć

4 komentarze:

  1. Hej, nie wiem czy Ci to pomoże ale - http://pomocnicy.blogspot.com/2013/02/roznica-miedzy-postami-stronami.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, już sprawdzam, może wreszcie sie uda:)

      Usuń
  2. Ja kopiuję linki postów, które mnie interesują i wklejam je do odpowiednich stron;)
    Zobacz u mnie na blogu jak to wygląda. Mam nadzieję że o to ci chodziło:))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)