Moja lista blogów

sobota, 27 kwietnia 2013

świeży, czerwony, pachnący...

..pomidor!!!! Uwielbiam zapach pomidorów, ale tych prawdziwych, nie plastikowych.
 Uwielbiam ich smak, soczystość...ach...mniami:)
tak dziś prezentował się mój zestaw tygodnia zakupiony na bazarku!!!:)
Co prawda smak truskawek, nie przypominał tego smaku dzieciństwa naszych polskich, ale...chłodny koktajl był pyszny, jak na tak upalny dzień;)

A jutro idziemy dopingować brata, który startuje w Cracovia maraton. Trzymamy mocno kciuki Sławciu:)!!! Brat wpada jutro o 7:00 na śniadanie, które specjalnie dla Niego przygotowuje mój małżonek (jest zapaleńcem jeśli chodzi o bieganie) i postanowił wspomóc szwagra:)

Upojnej nocy i miłej niedzieli:)

10 komentarzy:

  1. Piękne pomidorki, też bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tęskno mi do tych prawdziwych, pachnących truskawek i pomidorów. teraz nawet te w sezonie nie smakują, jak dawniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo jak ja tęsknię za takimi pomidorkami u nas wszystkie smakują tak samo plastikowo ale zasadziłam już swoje te na pewno benda pyszne ;) trzymam kciuki za brata ;* BUZI

    OdpowiedzUsuń
  4. uwialbiam pomidory, a jeszcze takie swojskie "z krzaka" ... mniam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też, ja też!
    Kocham pomidorki! Aktualnie moim codziennym posiłkiem jest chlebek z masełkiem, pomidorkiem i ogóreczkiem.:) Mmm..
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi zrobiłaś smaka na te pomidorki, ja też uwielbiam świeże, soczyste, A koktajlu truskawkowego nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mm pomidory uwielbiam. A jak tam bratu poszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dotarł!!! był 3470 na mecie, ale to nie jest wazne dla niego. wytrwał!!:) dziś opiszę relację z biegu:)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)