Moja lista blogów

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

wiosenne weekendowanie

Nareszcie, do Krakowa zawitała piękna wiosna. Weekend był cudowny, słoneczny i bardzo rodzinny.
To niesamowite, jak pogoda wpływa na relacje miedzy ludzkie i na chęci spacerowe. Tak w fotograficznym skrócie wyglądał nasz weekend:)

Do almy weszliśmy tylko po chleb, żeby było z czym kanapki na kolacje zjeść, a wyszliśmy z kawą tchibo i małym drzewkiem kawy arabiki. Ślubny ma fiola na punkcie egzotycznych drzewek. Także myślę, że za jakiś czas założymy własną plantację;) acha, kupiona kawa też jest ok:)

Rodzinny obiad smakował wyśmienicie, choć mój biedny Ślubny jeszcze nie do końca przekonał się do tarty po zatruciu, ale bardzo chciał zrobić mi przyjemność i zjadł niewielki kawałek:) Ponieważ była duża jak na nas dwoje, miałam obiad na dwa dni:)


Nareszcie!!!!! mogłam zmienić zimowe kozaki na super wygodne i leciutkie trampki:):)!!!!!! Mój ostatni zakup bazarkowy :) kupiłam jeszcze jeansy, ale że do wysokich nie należę, bo mam tylko 166 cm, więc grzecznie czekają u pani krawcowej na odbiór.
Pan Miłosz w całej swojej okazałości podbijał kobiece serca na placu zabaw. Tu akurat obok na huśtawce siedziała Nadia (nowa koleżanka Małego).



Kilka minek dla mamy robiącej zdjęcia, na ukochanej huśtawce.


A KU KU, czyli spacerkowo z rodzicami:)


Nowość odkryta na placyku- zjeżdżalnia!!! jupppiiii:)


Ta droga prowadzi już tylko do domu, ale to nie znaczy, że to koniec zabawy:)


Własnie zmierzam do Was poczytać jak Wam Kochani minął weekend.

Gorąco zapraszam na poprzedni post, pierwszy z cyklu kobieta cafe:) http://pamietnikkobietki.blogspot.com/2013/04/kobieta-cafe-spotkanie-pierwszeprzy.html

20 komentarzy:

  1. Takie weekendy są najlepsze, bo rodzinne:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również je uwielbiam. zwlaszcza takie w terenie. równiez cieplo pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajny mieliście weekend:)
    U nas też było bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widzialam u was też było dość wesoło:)

      Usuń
  3. jakie piękne zdjęcia! :)
    a daj przepis na tę tartę - wygląda cudownie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz odszukam, bo przepis z neta.

      Usuń
    2. przepis na tartę: http://panismaczna.com/?p=800, tylko ja podałam swoje skladniki (warzywa i kurczak). smacznego

      Usuń
  4. Oo też chcę takie drzewko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybitnie piekne i malutkie i slodkie:) musz kawe kupic;)hi hi hi

      Usuń
  5. To niedługo nie będziesz musiała kupować kawy, tylko powiększ plantację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam sie, że do emerytury nie bedzie gotowa cała ta plantacja, ale nie poddajemy sie;)

      Usuń
  6. Kawa arabica, życzę Ci aby wyrosło Ci na piękne drzewko.weekend wspaniały, pozdrawiam Kraków.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam nadzieje, że wyrosnie, bo jest śliczne i chcialabym aby rosło, kawy dawac nie musi, choć Ślubny pewnie by sobie tego zyczył

      Usuń
    2. kraków pozdrowiony dziekuje:*

      Usuń
  7. nie ma to jak rodzinny spacerek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się strasznie cieszę z tej pogody.
    Rano wstaje bez problemów, nawet budze się przed budzikiem, nie to co zimą.
    Nie jesteś wysoka przy 166...
    To ja się chyba schowam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne drzewko! mój syn hoduje cytrynę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mąż do kolekcji ma bananowca, którego sam posadził, a właściwie wychodował z ziarenka:)

      Usuń
  10. Ten uśmiech:) Cudowny. No i piękne roslinki zakupiliście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny ten pomysł i czytałam poprzedni wpis!!!! rodzinny spacer!!! to jest to!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)