Moja lista blogów

piątek, 19 kwietnia 2013

wiosennie, kwitnąco, randkowo

Ach, kocham takie piękne ciepłe dni (mimo, iż od 2-ch dni męczyła mnie migrena). Dużo uśmiechów na twarzach ludzi, masa klientów, ręce pełne pracy. Dużo spacerów z Miłoszem, dużo prac wykończeniowych w domu (jutro wam pokażę). A dziś, co dla mnie najprzyjemniejsze, to wyjście ze Ślubnym wieczorem do teatru:)! A potem podobno w planie mężulek zaplanował kolację i spacer plantami.
 Już się doczekać nie mogę!!!
Idziemy do "sceny pod ratuszem" na spektakl "wszystko o kobietach". Nie widziałam, ale recenzje ma dobre, więc wieczór zapowiada się wspaniale (jak za starych "panieńskich" hi hi hi czasów;))

Nie mogę się już doczekać, jestem taka podekscytowana:)
Wracam do pracy, a Wam kochani życzę miłego i słonecznego i pełnego uśmiechu piąteczku:)
żródło: sieć




11 komentarzy:

  1. Radosnej i udanej sztuki no i udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę udanego piąteczku:)
    Mmm, marzy mi się takie wyjście do teatru.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego wieczoru! Zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo! Ale udany wieczór Ci się szykuje! :-)
    Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Teatr ale fajnie:) Romantycznego wieczorku wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jak ja tęsknię za teatrem!!! Pięknego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to udanego wieczoru życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jak zazdroszczę - uwialbiam teatr

    udanego wieczoru życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubimy to :) i zazdrościmy troszeczkę!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)