Moja lista blogów

poniedziałek, 27 maja 2013

blogging every day with moaa: day 1.

Ponieważ mamy pisać o niczym, to zaczynam.

Po pięknym wczorajszym dniu (obiad u Mamusi, popołudniowy grill ze znajomymi, miły wieczór z mężem), nastała długa i niewyspana noc. Młody złapał gorączkę. nie spał, ciągle płakał...Rano kolejna dawka na gorączkę, wizyta u pediatry i majątek pozostawiony w aptece.

Dziś jest również ostatni dzień mojego urlopu i siedzimy w domu z katarem i marudzeniem Małego człowieka. I kto powiedział, że urlopy nie bywają zaskakujące?!
Pal licho ten urlop, ważne, aby Małemu przeszło....

Spokojnego dnia drodzy blogerzy, do jutra :*


9 komentarzy:

  1. dużo zdrówka dla synka!
    u mnie też noc do kitu ,bo Oliśkę bolała nóżka,musiałam jej masować ,aż w końcu dałam jej przeciwbólowy syrop i koło 2 zasnęła ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, biedulka:( mam nadzieję, że takie kontuzje i was będą omijać szerokim łukiem:)

      Usuń
  2. Biedny żuczek, zdrówka dużo.
    I do jutra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj biedny, biedny. całe szczęscie już wszystko ok:)

      Usuń
  3. szybkiego powrotu do zdrówka Miłoszku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy kaszel....zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)