Moja lista blogów

sobota, 25 maja 2013

jeszcze tylko 40 latek...

...i będę zgodnie z polskim prawem pełnoprawną emerytką:)
Wesołą staruszką o białych włosach, z przystojnym dziadziusiem mężem mym u boku:)
Z gromadką dzieci i watahą wnuków urwisów małych:)
I będę mieszkać poza miastem, gdzieś w górach, gdzie życie spokojniej płynie, gdzie czas nie będzie wyznacznikiem doby. Będę mieszkać z moim Staruszkiem w drewnianym domku, takim jak ten:
źródło: sieć
Codziennie rano, będziemy sobie jadać śniadanko i popijać na naszej werandzie ciepłą, aromatyczną kawkę i herbatkę, do pachnącej świeżym drukiem gazety.
źródło: sieć
Będę w słomkowym kapeluszu i kolorowych kaloszach pielęgnować swój duży, piękny ogród, 
źródło: sieć
który będzie pełen kolorowych, pstrokatych kwiatów (zwłaszcza tulipanów, konwalii i piwonii).
źródło: sieć
Popołudniami mój Ślubny będzie jak co dzień biegał (bo ma na tym punkcie fioła i oby Mu tak zostało), a Ja w zacisznym patio naszego ogrodu będę surfować po Waszych blogach:) 
Ten mój wymarzony kawałek swojego miejsca w ogrodzie:
źródło: sieć
I kolacje, romantyczne, we dwoje, zawsze w blasku świec. Z tym magicznym światełkiem w oku.
źródło: sieć
A potem już tylko niekończące się przygody w czytanych książkach, z filiżanką ciepłego kakao w reku:)
źródło: sieć

Taki własnie mam plan na emeryturkę:).
I guzik mnie obchodzi, że życie jeszcze pewnie nie raz powywraca moje marzenia, zweryfikuje plany...
Marzenia są po to, aby trwała nadzieja....

20 komentarzy:

  1. To ja Ci życzę aby te marzenia się spełniły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. za 40 lat napiszę czy się udało;)

      Usuń
  2. życzę, aby wszystkie się spełniły!! ja też jestem marzycielką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo przyjemne zajęcie...marzenie:)oby i Twoje się spełniły:)

      Usuń
  3. liczne marzenia - spenienia zycze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sie rozmarzyłam! Mamy podobne marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba nie jedna kobietka ma podobne:)

      Usuń
  5. Moje marzenia są w zasadzie takie same:) Życzę spełnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ech, och, ach.
    chyba się do Ciebie wtedy wprowadzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam, uwielbiam, kiedy dom jest pełen ludzi:)

      Usuń
  7. Z całego serducha życzę Ci, aby te Twoje piękne marzenia doczekały się realizacji.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne marzenia. Niech się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)