Moja lista blogów

wtorek, 14 maja 2013

co w szafie piszczy na tegoroczną wiosnę i lato:)


Witam Was Serdecznie:)
Jest i trzeci post z cyklu "kobieta cafe".
Ponieważ nie za bardzo podążam za trendami modowymi i nie mam w zwyczaju wymieniać garderoby co sezon, postanowiłam troszkę nadrobić zaległości i przygotować post o trendach na tegoroczną wiosnę i lato.

Gmerając po internecie, znalazłam wiele blogów modowych, na których dziewczyny nie tylko prezentują ciuchy, ale również swoją własną inwencję na ich noszenie:) Czasem mam wrażenie, że to drugie jest trudniejsze, bo mam szafę pełną ciuchów, a i tak nie zawsze mam co na siebie włożyć;)
A więc do dzieła:
To wg "modowych góru" jest teraz na topie:
źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć

źródło: sieć
Czyli kwiaty, szaleństwo kolorów, swoboda i wygoda:)

Ciekawa jestem co króluje w Waszych szafach w tym sezonie?

11 komentarzy:

  1. Ja choruje na żakiet w jakimś pastelowym kolorze, ale nie umiem sie odważyć na jego zakup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu? przecież pastele mozna niesamowicie łączyć z innymi kolorami. odwagi Kobieto, odwagi:)

      Usuń
  2. kolorowe marynarki mam i uwielbiam...musze jeszcze trampki sobie kupić:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz i trampki i marynarkę mam:) bardzo mi odpowiadają tegoroczne trendy.

      Usuń
  3. Ze mną jest ten problem, że jak sobie przeglądam zdjęcia, to podoba mi się wszystko :) jak jestem w sklepie - nic ;) A w tym sezonie króluje "w co się zmieszczę", czyli chyba typowo ciążowo (jeśli ma się znacznie ograniczony budżet) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi hi, też przerabiałam ten sezon, całe szczęście była zima;)a też tak mam, że jak nie mam kasy, to mi się wszystko podoba, a jak już chcę coś kupić, to nic mi się nie podoba;)

      Usuń
  4. A w mojej szafie królują ubrania ciążowe:)
    Za bardzo nie szaleję w tym roku z zakupami bo sporo rzeczy dostałam od bratowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że masz taka mozliwość:) pozdrawiam

      Usuń
  5. Kolorowe buty są teraz najmodniejsze ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie wymianiam sobie szafy co sezon, jeśli mi się uda, to tylko kilka rzeczy kupuję.
    Na tych zdjęciach to mi się prawie wszystko podoba. Chciałabym którąś z tych kolorowych marynarek....
    I ten blady róż jest u mnie w czołówce...
    Jedynie te kwieciste i ogólnie rzucające się w oczy spodnie i getry jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja mam ja Julita tym bardziej, ze teraz to tylko dom, dom....

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)