Moja lista blogów

czwartek, 9 maja 2013

moje dzwony, niczym Victorii Beckham z Journala;)

Zanim ukazało się zdjęcie Pani Beckham w dzwonach i okrzyknięto je jako hit nadchodzących, a raczej powracających trendów, zakupiłam w Big Starze za 20 zł właśnie takie jeansy (choć moje są ładniejsze).


Piękne, kobiece, podkreślające nogi i biodra dzwony (Tak, uważam, że dzwony są seksowne i szykowne).
 Szczerze mówiąc moje miały być, tak tylko po domu, ale kiedy je włożyłam na pupkę, nie mogłam się oprzeć ich urokowi!
Nareszcie powraca moda na te cudeńka:):):)
Jak byłam w szkole podstawowej do wszystkich spodni wszywałam kliny, aby zwykłe jeansy biły jak dzwony;)

Powoli rozpoczynam również przygotowania do sobotniego wesela. O dziwo jedyne, co będę miała nowe na tą uroczystość to fryzura;)
Sukienka, buty, torebka i biżuteria już była w mojej nie tylko garderobie, ale i na innych imprezach. Co jest wspanialsze to to, że mieszczę się w sukienkę sprzed dwóch lat!!:) juupi!!!
Dziś dopasowywałam ostatnie dodatki

 Tak więc moja mała czarna jest gotowa. Lubię prostotę i elegancję w jednym, a w całym zestawie wszystko własnie takie jest:)
Jutro jednak pewnie dopiero nastąpi całe przed weselne tornado, więc postanowiłam już dziś zadbać o kompletny zestaw dla siebie, bo z facetami wszystko czasem bywa na ostatnia chwilę;)
Własnie powinnam robić sobie pedicure (bo na kosmetyczkę ostatnio brak mi czasu), ale Młodzieniec miał poważny problem zasypianiowy, że na dziś odechciało mi się takich atrakcji. Pewnie jutro będę robić z manicurem i tysiącami innych rzeczy;/

W tym całym "Małym" problemie z zasypianiem Milosza, jak zwykle mogłam liczyć na wsparcie męża:*:*:*:* Ciężko byłoby mi samej. Obawiam się, że do wesela mogłabym pozostać łysa, ponieważ Mały Niedźwiadek jest na etapie ciągnięcia za włosy:/
Ale z takim Bohaterem, mogę czuć się spokojna:)

10 komentarzy:

  1. Pamiętam jak za czasów podstawówki modne były dzwony.
    Ah te czasy!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że wracają:) ja też się cieszę:)pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Pokaż nam siew kreacji weselnej! I miłej zabawy!
    A dzwony, jakieś tam sie znajdą w szafie, moda wraca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę, pkaże po weselu z fryzurka już. dla lepszego efektu;)

      Usuń
  3. zawsze lubiłam dzwony, moda na te super opięte spodnie jakoś mnie nie przekonala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez nie do końca przekonały, choć w niektórych stylizacjach są fajne, to bardziej wolę luźniejsze, swobodniejsze spodnie:)

      Usuń
  4. Też chodziłam w dzwonach, ale osobiście uważam, że pogrubiają i skracają sylwetkę. Ciekawa jestem Twojej kreacji!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham dzwony i nie mogę się doczekać ich powrotu do sklepów :-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)