Moja lista blogów

czwartek, 23 maja 2013

sami w wielkim domu

Stało się! Do poniedziałku włącznie jestem na urlopie. Od środy w domu rządzimy z Miłoszem sami. Mąż pojechał z Teściową do domu, bo musi pomóc tam przy budowie drogi do działki, a Mama do lekarza, bo coś ją krzyże bolą. W firmie malowanie mamy, więc Młodego nie ma szans zabrać do pracy. Więc rządzimy się w domu we dwójkę, a co?!
Nie ukrywam, że po części jest mi z tym dobrze. Chciałam mieć czas i dla syna i dla siebie i dla domu i jakoś tak los ładnie to poskładał w całość.

Wczoraj zdążyłam posadzić,a raczej posiać trawę w naszym "ogrodzie". Niestety pogodzenie prac ogrodowych, opieki nad synem i pogody nie jest rzeczą łatwą, choć nie niemożliwą. Deszcz trzy razy wyganiał nas do domu, syn jak tylko próbowałam spulchnić ziemie i nie patrzyłam na Niego, to nie omieszkiwał przypominać o sobie. Potem pozostał nam już tylko spacer po naszej miejskiej wsi.
Więc Miłosz ruszył na podbój szos swoim urodzinowym rowerkiem, który od razu pokochał. 












Oczywiście nie można było jechać nigdzie, kiedy na horyzoncie pojawiał się jakikolwiek samochód. Tak podczas spaceru nie mógł wyjść długo z zachwytu, że tyle samochodów na mieście;) 

We wtorek wybrałyśmy się z przyjaciółką wieczorem do kina. Nie zwróciłyśmy uwagi, że film który wybrałyśmy jest w wersji 3d o tej godzinie, co nie bardzo nas uszczęśliwiło, ale kiedy już znalazłyśmy się na sali kinowej,  wszystko było ok. Byłyśmy na Gatsby'm. Nie byłam do końca przekonana do tego filmu, ale po obejrzeniu z czystym sumieniem mogę polecić i polecam! 
źródło; sieć
Dobrze jest tak wyjść od czasu do czasu, kiedy Mały już śpi i nadrobić zaległości towarzysko- kulturalne:)

9 komentarzy:

  1. marzy mi się wypad do kina.
    dawno, bardzo dawno nie byłam.
    rany dobre 3 lata... aaaaaaaaaaaa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 lata?! wow, to dlugo, ale wszystko jeszcze przed Tobą:)

      Usuń
  2. to miłego urlopowania życze )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zamiar iść na ten film, bo DiCaprio gra ostatnio w samych fajnych, więc myślę, że mi się spodoba. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj spodoba spodoba. ja nie jestem Jego fanką, ale takim spojrzeniem jak w tym filmie może na mnie patzreć;)

      Usuń
  4. rower pierwsza liga, niedługo mamusiu będziesz kibicować w wyścigach :)))

    tak sobie czasem marzę, żaby się ktoś córaskiem zajął żebyśmy mogli wyjść we dwójkę... ale to jeszcze sporo wody upłynie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. parzrąc na Jego zapał do motoryzacji, to w pełni się z Tobą zgadzam. Rośnie mi nowy Kubica;)

      Usuń
  5. Super, że sobie rządzicie tak we dwójkę.;)
    Na pewno jest Ci dobrze z maluszkiem w domku.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)