Moja lista blogów

czwartek, 23 maja 2013

tylko Ikea cię zrozumie

Ikea postanowiła przysłać dziś do mnie z samego rana sms "czy dobrze Ci się śpi ?".(dalej już tylko info o rabacie było). I trafili, bo nie śpię dobrze. Od jakiegoś czasu sen na naszej salonowej wersalce to dla mnie koszmar. Rano odczuwam ból wszystkich możliwych plecowych kości, kosteczek i wszystkiego co tam jeszcze mam. Bez ćwiczeń na kręgosłup nie byłabym wstanie dojść nawet do łazienki!.
Ehhh...i proszę jak tu świetnie widać politykę firmy, która doskonale zna potrzeby klienta;)
Całe szczęście łóżko sypialniane już czeka tylko na wybrany wygodny materac i na złożenie:)

Dotarł dziś do mnie zamówiony wcześniej prezent imieninowy od mojej mamy, przyniesiony przez moją kuzynkę. Nareszcie, bo już na oparach niektórych produktów jechałam:) 
A korzystając z faktu, że Synu śpi już smacznie od 30 min. mam następujący plan na wieczór:
  • maseczka,
  • paznokcie,
  • ciepła herbata i stare filmy romantyczne ("powiedz tak"- choć miała być  "dziewczyna z alabamy", ale nigdzie nie mogę znaleźć w kartonach etui z tą płytą) i "rzeczpospolita babska"
  • miły i spokojny sen, aż do pięknego błogiego ranka:)
Miłego wieczoru kochani:)

6 komentarzy:

  1. No to wieczór zaplanowany, tylko dla siebie! Tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach cóż za cudowne plany na wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurrah! In the end I got a blog from where I be capable of
    actually obtain helpful data regarding my study and knowledge.


    Look at my weblog kredyty pod zastaw nieruchomości

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne plany. Moje biorą co wieczór w łeb. Bo padam w fotelu jak mucha :/
    Wstaję codziennie godzinę wcześniej do pracy i wieczorem mnie wycina. A chętnie obejrzałabym jakiś fajny film.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)