Moja lista blogów

piątek, 7 czerwca 2013

4 pokoje

Cztery pokoje na górze, cztery totalnie różne, cztery powoli zapełniane. Już powoli odczuwamy z mężem, że nadchodzi słodki koniec tej nasze wielkiej wprowadzki na piętro. Nareszcie będziemy mogli powiedzieć, że mieszkamy w domu (całym:))!!! Wieczorami, kiedy nasz malutki Królewicz już smacznie śpi w swoim łóżeczku my do późnych godzin pracujemy na pięterku, aby już w najbliższych kilku dniach rozpakować wreszcie większość naszych tobołków z kartonów. Wczoraj złożyliśmy naszą sypialnię (łóżko i dwa nakastliki):
Jutro ma przyjechać materac, zasłony powinny już dziś dotrzeć, choć na razie kuriera ani widu ani słychu. Wcześniej, kiedy mąż osadzał drzwi w pokoju Młodego, ja dzielnie składałam krzesełka i stolik dla Małego, które kupiliśmy w Ikei.
Muszę je jeszcze pomalować lakierem, ale to pewnie jutro. Widok takich malutkich krzesełek rozczulił mnie wczoraj bardzo:) Jeszcze musimy wnieść Miłoszkowi komodę, łóżeczko (choć na pierwszy tydzień planujemy umieścić je jeszcze u nas w sypialni, aby Mały chwile pospał z nami u gory. Potem spróbujemy samodzielności...ehhh...) i można mieszkać. 
Pozostałe dwa pokoje (gabinecik z biblioteczką oraz chwilowo gościnny) musza poczekać na kolejny przypływ oszczędności. 

Ponieważ cały tydzień opiekowałam się Miłoszkiem, z trudem muszę już powoli dopuszczać myśli do siebie, że od poniedziałku już wracam do pracy i Małym zajmie się teściowa. CięŻko mi znowu będzie się z Nim rozstać nawet na te 9 godzin. Musze się pochwalić, że przez ten czas, mój roczny Szkrab robi i woła si do nocniczka:) Pękam z dumy normalnie (wiadomo, nie każde woła, ale od czegoś trzeba zacząć:)).  

We wtorek byłam u fryzjera i obcięłam włosy i to sporo.. Tak naprawdę, to całkiem sporo, mam boba na głowie i dobrze sie z nim czuję, a jak wygodnie:) i Młody nie ciągnie już za włosy:) eh...tylko mąż nie mógł tego przeboleć, ale już sie przyzwyczaił. Jak tylko znajdę chwilkę to się pochwalę:)

8 komentarzy:

  1. super ze tak szybko wszystko potraficie zorganizaowac, no i koniecznie pokazuj nowa fryzure!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że macie aż 4 pokoje do dyspozycji.;)
    Zazdroszczę bardzo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na fotki nowej fryzurki:)
    A sypialnia fajniutka!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten stoliczek z krzesełkami rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. pochwal się nową fryzurą i efektem końvowym zmian :)
    ech, urządanie jest takie ekscytujące.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak wlasny dom, przestrzen i ogrod. Poza tym nie ma nic lepszego jak dekorowanie swojego gniazdka. Czekam na wiecej fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tak pochwal się nową fryzurką!
    Nie ma to jak własne gniazdko ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)