Moja lista blogów

wtorek, 18 czerwca 2013

letnie zasilenie:)

Nie wiem jak to się dzieje, ale to chyba wpływ tego pięknego słońca, które od kilku dni otacza i rozpieszcza swoja obecnością:)
Z pewnością, na mnie działa niesamowicie. Czuję jakieś dodatkowe siły, czuję w sobie wiele chęci, marzeń (bez planów, obowiązków)!!! Czuję się jak podlotek, nastolatka, która przechodzi jakieś zauroczenie!!:) czym?? życiem:)!!!!

Chce mi si tańczyć!!! Uśmiech nie schodzi z moich ust ani na chwilę. W brzuchu kotłuje się stado motyli (ciągle mi mało), w mojej duszy gra muzyka z dirty dancing 2 :)

Mam w sobie wiele pewności siebie- to dla mnie coś nowego. Czuję się wspaniale w swoim ciele, umyśle. Nie znałam siebie z tej strony. Po moich kompleksach, które ciągły się za mną latami nic już prawie nie zostaje:) Czuję się seksowna, mam ochotę flirtować nawet z panią z piekarni;) Choć flirtuję tylko z mężem oczywiście, co jest niesamowicie fajne, po tylu latach razem!!:)

Mam wrażenie, że ludzie się do mnie uśmiechają, zarażają się tym pozytywnym humorem. A może też tak reagują na słonce? Może prawdą jest, że ludzie widzą cię takiego, jak się człowiek sam widzi?!
Chyba coś prawdy w tym jest. Raczej napewno:)

Wspaniale jest tak się czuć:) Mieć świadomość, że jest się kochaną, spełnioną i realizującą się:) To dodaje skrzydeł, ładuje baterie na kolejną minutę, godzinę, dzień...


15 komentarzy:

  1. Cudownie to napisałaś! Życzę, zebyś długo się tak czuła. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję i Tobie kochana również zyczę duuużo słonca:)

      Usuń
  2. uwielbiam takie pozytywne myślenie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo słońce tak pozytywnie działa. Wszystko jest piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jest własnie wspaniale:) fajnie, że nie tylko ja to zauwazam:)pozdrawiam:*

      Usuń
  4. Ale mega pozytywny post! Zazdroszczę bo mi do takiej energii to daleko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie życze, aby szybko sie poprawiło:)

      Usuń
  5. Zdecydowanie taka pogoda sprzyja takim zachowaniom!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ale pozytywna energia! Skąd się takie coś bierze? Rozdają gdzieś? ;-)
    Choć fakt, przy takiej pogodzie o dobry nastrój jest dużo łatwiej.
    Oby to uczucie zostało z Tobą na dłużej! :-)

    Ps. Chyba nie miałam jeszcze okazji napisać, że bardzo podoba mi się Twoja nowa fryzurka! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi hi...fajnie opisane:) dziekuję bardzo za mily komplement:*

      Usuń
  7. ale pięknie to napisałaś, tyle pozytywnej energii bije z tego posta!
    aż zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ słoneczko na ciebie działa :) od razu świat lepszy jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow Kobieto Ty kipisz energią cudownie!!!!!:))))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)