Moja lista blogów

niedziela, 9 czerwca 2013

nowa fryzura i weekendowe zakupy

Zachorowałam w poniedziałek na potrzebę zakupów. Nie wiem skąd mi się to wzięło, może to przez tą chorobę, a może wreszcie zaczęłam odczuwać kobiece potrzeby:) Więc z ogromna niecierpliwością oczekiwałam soboty (mąż pojechał na weekendowy wyjazd integracyjny, mama obiecała zająć się Miloszem, a ja mogłam iść na zakupy!!!:)) popołudniu sprzątałam całe poddasze, abyśmy mogli w końcu już lada dzień tam zamieszkać.

Ponieważ muszę i lubię planować zakup zaplanowałam i nie tylko kupiłam co chciałam, ale i zmieściłam się w budżecie, który miałam na ten cel przeznaczony:)
  lakier inglota, buty ccc, a na bazarku: szorty, rybaczki, długa spódnica i 3 topy :) wszystko za równo 200 zł:) tyle ile opiewał plan:)

Po przyjemnych zakupach z utęsknieniem czekały na mnie okna, podłogi i drzwi naszego poddasza. Po umyciu okien zaczęłam marzyc o takiej mechanicznej gosposi Rosie. Taką mieli  państwo Jetsonowie w  jednej z bajek, które oglądałam jako dziecko.

 My mamy nie duży dom, zaledwie 200 m2, ale to piętro wyciągnęło ze mnie resztkę sił!!! Mąż powiedział, że zatrudnimy taka sama Rosie jeśli chcę, tylko muszę ja znaleźć:).

W niedziele z racji, że byliśmy sami z Miłoszem, po porannym spacerze pojechaliśmy do mojej mamy na obiad. Mąż dołączył do nas popołudniu, kiedy wrócił z wyjazdu. A, że obiecał nam wspólne popołudnie, to pojechaliśmy nad zalew. Piękne alejki, rośliny, pogoda...ach:)

Nareszcie była okazja do zdjęcia z nowa fryzurka, która na mojej skromnej osobie prezentuje się tak:
Czuje się w niej wyjątkowo dobrze i kobieco. Po raz pierwszy chyba, bo nigdy nie znosiłam siebie w krótkich włosach...
Buziole:*

26 komentarzy:

  1. Super zakupy, zazdroszczę:P I ten miętowo turkusowy kolor! Uwielbiam! A na lato to już w ogóle MUST HAVE;) Ślicznie wyglądasz i za mną chyba też chodzi porządne ścięcie piórzysk:/ Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam wtakim razie na twoją zmianę. zapowiada się ciekawie: koloryzacja i sciecie?!:) hmm... do dzieła :)

      Usuń
  2. ale udane zakupy i taka kwota! wow! jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jednak mam coś w sobie z centusia;)masz racje, ja też uważam je za udane:)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz, bardzo stylowo i kobieco.:)
    Zakupki również świetnie Ci się udały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, och dziekuję za tak piekny komplement:)

      Usuń
  4. Jak już znajdziesz takiego śliczną Rosie to daj mi znać też jej poszukam dla siebie. To sprzątanie w domu to moje utrapienie. Lubię mieć porządek i kosztuje mnie to wiele pracy a przy dwójce dzieciaków to mam czysto jedynie wieczorem jak oni już śpią ;) Zakupy są super, bardzo ładny kolor lakieru. No i fryzura super, najważniejsze, że się w niej dobrze czujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak znajdę taka Rosie, to już nie oddam:) dziękuję za miły komplement:)

      Usuń
  5. fajne te twoje zakupy, za mną też chodzi taka długa spódnica już robiłam kilka podejść ale jeszcze jej w szafie nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że ja kocham takie spódnice, ale bałam się kupić na allegro, ale jak przymierzyłam, to booosko sie w niej czułam i czuje nadal:) polecam

      Usuń
  6. Piękny lakierek musi super prezentować się na pazurkach!
    Fryzurka wygląda super, też czasami mam chęć ściąć włoski tylko zawsze na chęciach się kończy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie chęci nie było, tylko nagle potrzeba się zrobiła. a lakier cudowny:)

      Usuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie!
    ja czekam na jakiś przypływ gotówki,żeby iść na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to mam nadzieję, że będzie wielki przypływ bardzo szybko:)!!!

      Usuń
  8. bosko wyglądasz i promieniejesz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bo tak właśnie się czuję:)

      Usuń
  9. nominuję Panią do Liebster Award Blog, zapraszam po szczegóły;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za wyróznienie, w nastepnym poscie z chęcią odpowiem:)

      Usuń
  10. Wspaniałe rzeczy nabyłaś. W ogóle wyglądasz genialnie i w nowej fryurce Ci bardzo do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna fryz :) i odreagowania zakupowe bardzo owocne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiana fryzury na plus, pamiętam jak pierwszy raz ścięłam włosy ;))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam lakiery z INGLOTa i buty z CCC :D Gratuluję udanych łowów :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)