Moja lista blogów

wtorek, 4 czerwca 2013

o wakacjach czas pomysleć

Nadal chorzy (ja najbardziej) kończymy nasze już nasze zmagania z piętrem. Zasłony do sypialni już zamówione, drzwi powoli mąż osadza w pokojach, materac ma być w sobotę...ehhh...powoli zbliżamy się do końca!:) naprawdę, do końca:) Tak się w duszy cieszę (i mąż też), że ogarnia mnie powoli wewnętrzny spokój, harmonia..:) cudownie:)...
Dlatego po trzech latach budowy może najwyższa pora pomyśleć o urlopie? I myślimy...oboje powolutku, nie planując niczego, bo nasze plany zawsze skrupulatnie los poprzewraca. Ja zawsze planuję, ale w tym roku jest inaczej. nie chcę, nie czuję takiej potrzeby. Nie wiem, czy to kwestia choroby, leków czy po prostu życia;)

Gdzieś pływają sobie myśli w głowie, a może nad Morze, a może za granicę, a może w góry, a może na biegun...W ostatni weekend przy śniadaniu tak jakoś samo wyszło, rozważaliśmy nasze piękne polskie morze. Pogoda- wiadomo loteria, droga- no tylko jakieś 700 km, ale z drugiej strony nie zależnie od pogody i męczącej drogi, choćby był największy deszcz to dla mnie posłuchać jeszcze raz piękny Jego szum...poczuć Jego zapach (specyficzny od dziecka, pamiętam). Przecież jak nie pokazać Małemu człowiekowi takiego cudu?! Jak mógłby poznawać inne wody, nie znając tego najważniejszego?! i gór?! naszych polskich, wspaniałych?! No nie da się...Chciałabym, żeby najpierw poznał nasze, zanim ruszy na podbój świata...

Wczoraj przeszła mi myśl, że może niebawem w góry się wybierzemy  na jeden dzień. Mamy tak nie daleko...w Pieniny, na trzy korony...pod przełęcz szopka (tam oświadczył mi się mój mąż).

Teraz powoli będzie na to czas, będzie możliwość....ach...jak tylko zdrówko wróci, to mam nadzieje, że będziemy sobie tak wędrować, spacerować, odpoczywać...:)


A takie zasłony wczoraj zamówiliśmy do sypialni na allegro:
a popołudniu moja mama przychodzi do Małego, a ja zmykam do fryzjera:):)



17 komentarzy:

  1. :) Kocham planować :P Na wakacje nad morze wybywamy, w górach rok temu byliśmy :) A w Pieniny na bank polecę tylko mąż niech wróci :)
    Zdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i zyczę udanych planów wyjazdowych i oby mąż szybciutko wrócił:)

      Usuń
  2. Super zasłony:)
    Co do urlopu- na pewno uda Wam się coś fajnego i ciekawego wymyślić. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zasłony. Miłego popołudnia Ci życzę i udanego planowania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i wzajemni miłego tygodnia:)

      Usuń
  4. Ale będzie romantiko w sypialni ;) Pokaż się po fryzjerze, ciekawa jestem co tam wymyśliłaś na głowie, za mną znowu chodzi zmiana na jaśniejszy kolor niż obecny, męczę się z odrostami 3 miesiąc, żeby coś z tego można było zrobić, ale u mnie to dłuugi proces nim dojdę do tego co chcę. Pozdrawiam serdecznie. Duuużo zdrówka! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę, pokażę, bo jest mega ekstremalnie jak dla mnie, ale jeszcze nie dzis;)

      Usuń
  5. cudowne zasłony, takie romantyczne.
    samego myślenia o wakacjach wam zazdroszczę. marzy mi się jakiś dłuższy wyjazd całą naszą trójką, ale w tym roku bedziemy czekać na Helenkę, więc najszybciej wspólnie pojedziemy gdzieś za rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och i ja bym chetnie poczekała na małego dzidziusia, a tu narazie nic. zaslony miały byc inne, ale te nas urzekły i zamówiliśmy:)

      Usuń
  6. Jejku, jakie cudne zasłony! też chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro kupilismy. jutro maja być:)

      Usuń
  7. piękne zasłony, cudne!!!! wracajcie już do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, bardzo byśmy juz chcieli, bo Młody jak na okna patrzy ciągle paluszkiem pokazuje, że chce tam..a jeszcze nie może.:(

      Usuń
  8. Piękne zasłony!!! Naszego morza latem nie lubię :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bywam tam tak rzadko, że chyba każda pogoda mnie satysfakcjonuje;)

      Usuń
  9. Mnie też dopadło choróbsko;(
    Wakacje zaś mamy w zasięgu ręki, już się nie mogę doczekać! ;)
    Zasłony cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)