Moja lista blogów

piątek, 21 czerwca 2013

w dzień gorącego lata

Piękna słoneczna pogoda:  żar z nieba, ciepło i przyjemnie...tak...to prawdziwie kalendarzowe lato:) A jak lat, to i wianki w Krakowie:)
źródło: sieć
Nadal czuję moc "letniego zasilenia", choć od dwóch dni mój mąż porządnie nadszarpnął moc tej bateryjki. Dobrze, że to chyba wersja lepsza niż duracel, bo inaczej ciężko byłoby mi przetrwać to w takim spokoju ducha (co nie zmienia faktu, że zła jestem na niego jak osa)!!! Szkoda tylko, że czasem nie pomyśli, zanim coś chlapnie, bo potrafi to nieźle zranić uczucia drugiej osoby...No, ale rozwodzić się z tego powodu nie mam dziś zamiaru, bo ja mam sumienie czyste!! mamy babie lato, ja czuję się wspaniale i nie mam ochoty analizować Jego słów ze swoim wewnętrznym ja!!! Przynajmniej nie dziś:)

Jutro lecę po ostatnia firankę, do naszego gabineciku:) Potem już tylko zakup regału na mój zbiór książkowy, komodę na dokumenty i będzie pełnia szczęścia:) W sobotę zaplanowałam również przeniesienie Miłosza już do jego pokoiku. Niby jestem zdecydowana, ale troszkę się boję, przejmuję....w końcu po roku spędzonym z Nami, w końcu będzie samodzielny....ehhh...kiedyś musi to nastąpić....
ostatnio udało mi się złapać (uwiecznić) dumającego Miłosza:)
Słodziak mój malutki;*




7 komentarzy:

  1. Mój mąż też czasem coś palnie, ale szybko zapominamy o sytuacji:)

    Zapraszam do mnie na konkurs w którym do wygrania fajne klocki:) www.hipijo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh skąd to znam.
    Faceci tak już chyba mają, wiesz..
    Przykre to bardzo, ale prawdziwe.
    Najlepiej nie brać tego tak bardzo do siebie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, nie analizuj za bardzo:) I ciesz się latem i piękną pogodą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas dziś były straszne burze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Miłosz już dorośle wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy mężczyzna ma dar paplania głupot. niestety.
    a muszę przyznać, że w ciąży jestem zbyt przewrażliwiona.
    pracowity weekend się szykuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. fakt,mężczyźni mówią co myślą, rzeczowo, dobitnie na temat-trzeba przemilczeć i robić soje.

    ja też powoli zaczynam myśleć o pokoju dla Szymka, jeszcze za wcześnie z przenosinami łóżeczka ale pokoik do zabawy,szaleństw już czeka(jeszcze kilka poprawek:-)kolorystycznych i jego królestwo gotowe.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)