Moja lista blogów

wtorek, 2 lipca 2013

bieg czasu

choć mam już te swoje 28 lat, w mojej duszy nadal żyje 21-o letnia dziewczyna. Mimo,że czas leci nieubłaganie, ja nadal mam wrażenie, że to dopiero "oczko", początek mojego "dorosłego życia".

Z jednej strony to wspaniałe: młodość, świeżość..ach...
Jest i ta druga strona, zwana rzeczywistością;) do której czasem ciężko mi przywyknąć. To czasem aż zabawne, kiedy uświadamiam sobie "powagę";) swojego wieku. Tą dojrzałość.....
Kocham swój wiek i nie żałuję, że jest tak jak jest. Choć czasem przyjemnie byłoby uniknąć tego chwilowego szoku, po którym następuje duży uśmiech w głębi ducha, kiedy znajduję pojedyncze siwe włosy lub zauważam, że moja skóra na buzi, to już nie ta sama świeżość, co kiedyś.

Tak wielki dziś nastało, bo oto mam swój pierwszy krem ujędrniający do twarzy.....hi hi hi...co lepsza idąc na ten poważny zakup, czułam jakby czekała mnie wielka przygoda!! Nowy etap:) i mam swój pierwszy krem i buzia moja od ucha do ucha się śmieje, że taka ze mnie już powoli staruszka:):):):)

Czas leci, pędzi, mknie, zasuwa...a ja powoli dzięki temu postrzegam swoją dojrzałość, coś się zmienia. Nie tylko wygląd, ale i podejście do wielu spraw, do życia, do otaczającego mnie świata i ludzi....

I kurde, plecy mnie bolą i dźwigać już ciężko i po schodach na górę z małą zadyszką lub bólem w nogach.....

I jestem Staruszka......
I lubię ten stan.....
źródło: sieć

:)

4 komentarze:

  1. w wieku 28 lat urodziłam swojego synka, więc miło wspominam ten czas :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak ja też czuję że się starzeję ale z tą starością i mądrość życiowa nadchodzi a to duży plus ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wiele bym dała, żeby mieć te 28 lat;)
    Bo kiedy byłam przed 30 stką wydawało mi się, że jeszcze tak dużo do 40 stki!
    A teraz zostały mi tylko 4 lata.
    Po 30 stce jakoś tak czas szybciej leci ;(

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)