Moja lista blogów

piątek, 12 lipca 2013

(pod)różne...

W ostatnim numerze National Geographic znalazłam dołączony jako gratis pamiętnik z podróży Martyny Wojciechowskiej.

 Nieduży, w miękkiej oprawie, ale z mnóstwem praktycznych i ciekawych informacji. Nie mam w sobie (niestety) duszy podróżnika, choć bardzo lubię czytać o miejscach, w które raczej są poza moja możliwością. Wieczorami zawsze choć troszkę w łóżku kartek przewertuję, zanim wtulę się do męża i oboje zaśniemy, jak niemowlaki po ciężkim dniu:)

Dziś mam wolne z racji szczepienia Miłosza. Bardzo się cieszę, że są takie dni, kiedy mam go tylko dla siebie, kiedy razem spacerujemy (a raczej wędrujemy przez pół Krakowa:)). Lubie swoja prace i lubię pracować, ale prawda jest taka, że bardzo tęskno mi za takim prawdziwym matkowaniem. Za wyjściem rano na spacer, na huśtawki, na wspólne przebywanie w ciągu dnia...nie tylko popołudniu, kiedy wracam z pracy.
Choć może niedługo już to wszystko ulegnie zmianie, bo .......:):):)

Brak mi weny do gotowania obiadu dziś, sama nie wiem na co mam ochotę, więc chyba zaspokoję swój głodek sałatka grecką:) pyyyycha:)

6 komentarzy:

  1. mamy co pracują chcą wolne a te co nie pracują chcą do pracy i tak kręci się nasz kobiecy świat ciągle chcemy czegoś innego ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już za długo "siedzę" w domu i chętnie poszłabym do pracy ale wiem, że szybko to nie nastąpi.
    A Greckiej to i ja bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki za to, żeby wszystko się udało :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Martyna Wojciechowska i jej podróże, to coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. przyłącz się do akcji napisz u siebie na blogu, proszę!!!!!!!!! wklej banerki, pomóz!

    OdpowiedzUsuń

  6. Witam, chciałabym zaprosić Was do wzięcia udziału w kilku naszych zabawach.
    W jednej do wygrania są bardzo fajne gadżety z bajki Uniwersytet Potworny (bluzeczka, torba sportowa, przybory), w drugim jest możliwość przetestowania ciekawej gry edukacyjnej dla dzieciaczków, trzeci jest konkursem fotograficznym w którym można wygrać śliczny i mięciutki ręczniczek, poduszeczkę lub apaszkę.
    Nie chciałabym nadużywać Waszej cierpliwości i nie wkleje linków, ale jeśli jesteście zainteresowani, którąś z wyżej wymienionych zabaw to zapraszam na mój profil do bloga "Babylandia". Po boku są banerki konkursowe, więc łatwo trafić na to co Was ciekawi. Jeżeli jednak nie jesteście zainteresowani to z góry chciałabym bardzo przeprosić za tę reklamę...
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)