Moja lista blogów

piątek, 2 sierpnia 2013

fotograficzny przegląd lipca

Ponieważ nie miałam ostatnio za dużo możliwości blogowania, gdyż jak to na początku ciąży bywa- spać się chce cały dzień- a tu jeszcze praca, dom, dziecko....Po prostu nie zawsze jest czas złapać chwilę zakrętu. Dlatego chciałam Wam przybliżyć ten czas w fotograficznym skrócie:)

Nikomu nie oddam mojej grzanki;)

Pierwsza postawa stojąca Miłosza. Normalnie pękaliśmy z dumy z mężem:) Teraz nie możemy spokojnie na rowerek wyjść, bo mały kaskader ciągle stoi i siada w trakcie jazdy:)


 w sobotni poranek wybieramy się na huśtawki, zanim jeszcze słońce postanowi mocniej przygrzać;)

Nie ma to jak "bezinteresowna" pomoc syna w wieszaniu prania:)


W upalne popołudnia i Pan Miłosz korzysta z ogrodowego baseniku...ileż On ma z tego frajdy...aż milo patrzeć:) Problem pojawia się zawsze przy wyjściu z wody:/



A kuku tu się schowałem...


Mały człowiek swój styl ma!!! od kilku dni nie chce chodzić w niczym innym tylko w kapeluszu. Nawet po domu!!! 


Bardzo gorąco dziękuję Wam za gratulacje i życzenia.:):*  Właśnie rozpoczęliśmy 9-ty tydzień:)!!!
Powoli dochodzę już do siebie, nudności odpuszczają, popołudniowe drzemki też powoli odchodzą w zapomnienie. Obecnie na śniadanie, obiad i kolacje mogłabym żywić się tylko pomidorami;) ale tyle dobrze, że przynajmniej są zdrowe i w sezonie:) 



13 komentarzy:

  1. Ojej, przepuściłam coś :) Ale gratuluję z całego serca kolejnego dzidziusia ! A Miłosz jak zwykle uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. takiej grzanki tez bym nie oddała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam przez przypadek ale zajrzę tu jeszcze.
    Jaki słodziak z tego Miłoszka. Ile ma m-cy?
    No i gratuluję kolejnego maluszka (w brzuszku)
    Zapraszam też do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam serdecznie i zapraszam:) moj chłopczyk to już 14-to miesięczny kawaler,;) bardzo dziękuję za miłe zyczenia:)

      Usuń
  4. Wszytskiego dobrego w brzuszkowej przygodzie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale się nie dziękuje, halo!!! byle do przodu ! ;)

      Usuń
  5. Jaaa przegapiłam, serdeczne gratulacje i pomyślnego rozwiązania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba cię myślami sciągnęłam!!!! bardzo dziękuję:)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)