Moja lista blogów

czwartek, 1 sierpnia 2013

Moje ostatnie kosmetyczne odkrycie

Dziś chciałam się z Wami podzielić moimi ostatnimi odkryciami w kosmetyce kolorowej. Zawsze do makijażu zarówno codziennego jak i wyjściowego stosowałam kosmetyki renomowanych zagranicznych marek. Od jakiegoś czasu ciągnie mnie w stronę rodzimych marek. Ponieważ zakochałam się  polskich produktach do pielęgnacji ciała, postanowiłam spróbować też z produktami kolorowymi. Nie do końca byłam jednak przekonana o słuszności tego eksperymentu, ale koniec końców uważam go za udany.
Na pierwszy ogień poszedł podkład, puder oraz bronzer (te trzy produkty są dla mnie filarem udanego makijażu- brakuje jeszcze różu, ale tu jestem wierna nadal bourjois).
Podkład AA kryjący, puder matujący oraz bronzer Sensique. O dziwo każdy świetnie sprawdził się na mojej twarzy, a podkład...ach.....po prostu CUD MIÓD I ORZESZKI!!!! Jestem z niego najbardziej zadowolona. Bardzo dobrze się wchłania, nie zostawia grudek, super kryje, jest bardzo wydajny, jak na takie niepozorne opakowanie. A co najważniejsze, nie tworzy efektu maski, wiec skóra buzi na prawdę pozostaje naturalna:).

Puder oraz bronzer świetnie sprawdzają się teraz latem. Buzia się nie świeci, a bronzer nadaje piękny efekt opalenizny. 
Dodatkowy plus jak dla mnie to cena. Kosmetyki nie są drogie, a swoim działaniem niczym nie ustępują wcześniej stosowanym przeze mnie zagranicznym kosmetykom:)


4 komentarze:

  1. Nigdy nie używałam podkładu z AA - może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja polecam akurat ten kryjacy, bo na mojej twarzy się sprawdził. pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja jestem wierna Pharmaceris podkład kupuję w aptece, odkryłam go będąc w ciąży z Natalka;)
    A cienie znam, mam jakies tej firmy, owszem lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie odkrycia sa najlepsze, bo później czlowiek się na stałę przywiazuje i zostaje...to taka niespodzianka;)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)