Moja lista blogów

wtorek, 13 sierpnia 2013

sławne mamy

Wiadomo nie od dziś, że "Matka" to najpiękniejszy, ale i najtrudniejszy zawód naszego globu!!! Każda Mama niezależnie od narodowości, zasobności portfela, czy poglądów życiowych, pragnie dla swoich dzieci szczęścia i wszystkiego co najlepsze w tym całym zwariowanym świecie.
W mediach bycie Mamom, stało się ostatnio bardzo modne. Często możemy zaobserwować nowinki, nowości i inne ploty odnośnie sławnych mam, odnośnie ich ubierania się, życia prywatnego, pracy itd.
Ok, można by rzec, że czasem jesteśmy zasypywani głupotami, a czasem z ciekawością popatrzymy na taką sławną mamę, np. na jej wygląd (nad którym może i pracuje rzesza stylistów, ale popatrzeć miło:) Ja osobiście mam kilka takich swoich ulubionych sławnych mam, na które lubię zwrócić uwagę.
Oto moja lista top;)- pozycje są przypadkowo ułożone.
1.Ania Przybylska


 
2. Miranda Kerr


3. Jessica Alba



4. Victoria Beckham

źródło: sieć


16 komentarzy:

  1. Wiadomo, że wyglądają atrakcyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne mamuśki wybrałaś...tak jak piszesz czasem fajnie zobaczyć inne sławne amy...ale w większości to denerwujące zdjęcia i wywiady - mało prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, zgrabne i ładne babeczki.
    Ania Przybylska- moim zdaniem numer 1:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te same faworytki co TY, Uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja każda cenie za cos innego. ale wydają mi się najbardziej autentyczne ze wszystkich sławnych mam. ale nie mnie oceniać:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. mój akurat nr 2:) ale uwielbiam ją za jej przepiekna urodę:)

      Usuń
  6. mam te same typy co ty. :)

    Co prawda za Victorią nigdy nie przepadałam, ale szczerze ją podziwiam - czwórka dzieci, bogaty mąż czyli spokojnie mogłaby spocząć na laurach, a ta jeszcze własny biznes ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ją za to cenię. ma swoje zdanie, plany i konsekwentnie je realizuje. Do tego ma wspaniałą rodzinę, nie ogranicza się do dwojki, czy jednego, skoro stać ja na wychowanie większej gromadki. mnie sie taka gromadka marzy, ale chyba dopóki mój mąż nie zacznie zarabiać tyle co David Beckham, to zostaniemy przy dwójce:)

      Usuń
  7. Faktycznie miło się patrzy na znane mamy, tylko mnie czasem zazdrość dopada ;) Fajne to Twoje zestawienie - są u nas bardziej znane mamy, a Ty wybrałaś akurat te, które i mnie do gustu przypadły. No może nie do końca za Victorią Beckham przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie czasem też, ale tylko czasem, bo uważam się za bardzo szczęśliwą kiedy mam swoja rodzinę przy sobie:)Z tego co widzę, to za vb nie wiele osób przepada. a ty jeszcze nie na porodówce?

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)