Moja lista blogów

wtorek, 6 sierpnia 2013

weekend z diagnozą w tle

Ja nie wiem już jak to jest. Człowiek czeka na weekend w nadziei,  że spędzi go z dzieckiem w 100%. Że na te cholerne kulki w końcu pójdziemy, albo na rynek krakowski cudowny..No i co?! no d... bo pokiełbasić musi się wszystko!!! Zamiast na kulki mąż wpakował mnie do samochodu i śmigiem do szpitala zawiózł, bo przecież jak żona  traci kontrolę nad ciałem, mówić nie może i traci świadomość, to wszystko się zostawia...Najważniejsze co tylko mieliśmy w myślach" aby z fasolką było wszystko ok".
Dzięki Bogu serduszko bije, walczy...moje dzielne dzieciątko:) Więc powrót na SOR i czekanie najpierw na swoją kolej, a potem na diagnozę.
Niestety ta rzuciła nas na kolana, choć oboje z mężem staraliśmy się zachować spokój.
Ponieważ w ciąży neurolog nie mógł mi zrobić żadnych badań, potwierdził 3 możliwe przypadki, które mogą być: tętniak, guz lub migrena bezaurowa.....szok?! niedowierzanie?!....
Nie zgodziliśmy się na badania, bo to znaczyło jedno- skrzywdzenie fasolki...
Więc jesteśmy i funkcjonujemy z nadzieją, że to tylko migrena moja niedobra. Nie bierzemy innej opcji...choć, gdyby nie badania robione 3 lata temu porządnie, to pewnie nie byłoby w nas tyle optymizmu.

Niedziela, to nie tylko potworne upały, ale też odsypianie migreny. Choć tyle, że głowa nie bolała....
Dziś jest już ok, ale gdzieś tam się w głowie ciągle wierci diagnoza, choć nie dopuszczam jej do siebie, echem się odbija....

Ale będzie dobrze, wierze w to mocno!!!!!

16 komentarzy:

  1. Musi być dobrze! Musisz być silna bo teraz będziesz podwójną mamą!!!
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, właśnie zbieram siły. dobrze, że etap spania właśnie mija;)

      Usuń
  2. Czytając Twój wpis miałam łzy w oczach - miłość matki jest najsilniejsza. Będzie dobrze, trzymamy za Was kciuki !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie placz Marcelka proszę:* będzie dobrez:)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. równie mocno trzymam za Was kciuki:) który to miesiąc?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Na początku ciąży bóle głowy mogą się nasilać, pamiętam ja ja cierpiałam z tego powodu. Trzymam kciuki, żeby Maleństwo rosło zdrowo. Czujesz, że to może być dziewczynka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mam taką nadzieję, że to tylko cholerna migrena....a wiesz, że nawet jakos tak się nastawilismy z męzem że moze byc kobietka?!:) jak rozmawialismy o imieniu, to caly czas skupialismy się na żeńskim:)ale dla nas ważne aby było zdrowe:)

      Usuń
  5. Trzymam mocno kciuki za Ciebie i Maluszka!! Gdzieś cholerka przegapiłam, że jesteś w ciąży, więc przy okazji gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic się nie martw, wiadomość została skrzetnie ukryta;)dziękuję serdecznie:)

      Usuń
  6. Na pewno będzie dobrze!!! Trzymam kciuki za Mamę i Fasoleczkę:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde! Musi być dobrze, nie bierz innej opcji pod uwagę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno to 'tylko' migrena! Trzymam kciuki. Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)