Moja lista blogów

niedziela, 8 września 2013

nie "mój" Grey

Ostatnio pojawiła się w sieci wiadomość, że znaleziono obsadę do ekranizacji "50 twarzy Grey'a". Niestety, ale w moim odczuciu wybrani aktorzy w żadnym calu nie odzwierciedlają bohaterów książki.

źródło: sieć
"Mój" Grey w wyobrażeniach książkowych wyglądał zdecydowanie inaczej, niż aktor, który podobno ma go zagrać.
Choć staram się nie oceniać filmu przed jego obejrzeniem, to mam dziwne przeczucie, że Grey książkowy jest/ będzie/ dużo ciekawszy od filmowego. Czas pokaże...
Osobiście podobałaby mi się w roli Any i Christiana ta para (ale to wszystko kwestia gustu):
źródło: sieć


16 komentarzy:

  1. To zdjęcie jest niekorzystne dla aktora. Ja osobiście zawsze wolę książkę od filmu, a książka mnie nie rusza, więc i ekranizacja również :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam inne i jak dla mnie, to nic nadzwyczajnego...nie mój typ...

      Usuń
  2. Nie czytałam książki, ale widziałam już artykuły o tym, że jej fani wyrażają sprzeciw co do obsady. Póki nie nakręcone - mogą zmienić obsadę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No żartujesz?! Nie widziałam jeszcze tych informacji, szczerze miałam nadzieję, że wcześniejsze ploty o tym, że Greya zagra Matt Bomer, pasował mi idealnie... No ciacho z niego, co tu dużo gadać!
    A ten nowy jakiś taki... Nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie! ja też bardzo chcialabym aby Greya zagrał Matt Bomer bo nie dość że ciacho, to jeszcze w moim mniemaniu idealnie utorzsamia sie z Greyem.
      widze, że to nie "nasz" Grey;)

      Usuń
    2. Ja też chciałam Bomera! Jestem ogromnie zawiedziona;(
      Ten blondas mi się nie podoba ;(
      Czekałam na film, teraz chyba go oleję ;(

      Usuń
  4. Matt Bomer był idealnym ucieleśnieniem Greya :) Jak dla mnie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie czytałam, więc nie mam zdania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, nie znam Greya, więc nie ocenię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam, to znaczy dobrnęłam do połowy, bo dla mnie książka slaba i nie czuję jej wcale,nie wiem skąd tyle szumu, więc obsada obojętna dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie Twoja obsada najlepsza ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą .Ta obsada którą proponują też do mnie nie przemawia...:) Książka fajna szczególnie mi najbardziej przypadła trzecia część :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo ten aktor jakoś w ogóle nie leży... No nie pasuje zupełnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą mnie również bardziej pasuje ta para niżej :)pozdrawiam i zapraszam do siebie sissi1910.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)