Moja lista blogów

piątek, 13 września 2013

pakujemy walizki i...

Szybki powrót z pracy do domu po 15-ej, pakowanie (mam zrobioną listę, bo inaczej bym połowy rzeczy zapomniała) i wyjeżdżamy do Radomia na imprezowy weekend. W sobotę mamy zaległe urodziny i popołudniu weselicho, a w niedzielę urodziny siostrzeńca męża.
Zapowiada się więc naprawdę wspaniały weekned. Mam tylko nadzieję, że migrena nie odezwie się teraz, bo już powoli czuję, że nadchodzi.....

W takim razie życzę Wam udanego i przyjemnego weekendu:*

16 komentarzy:

  1. Ja weekend spędzam w pracy, niestety. Ale coś za coś, od poniedziałku mam tydzień wolnego :)

    Bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale baaardzo dziękuję:) spokojnej pracy:)

      Usuń
  2. Szalonego weekendu życzę. Bawcie się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki właśnie mamy zamiar, szaleć do rana;) miłego życzę równeż

      Usuń
  3. oby się sprawdziło:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. odpoczynku życzę i wspaniałej pogody.
    mi się marży jakiś wypad z mężem na jakąś imprezę,potańczyć.

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego weekendu i baw się dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To udanego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i jak udany weekend? :)
    mam nadzieję,że migrena nie dokuczyła wiem co to znaczy...
    pozdrawiam i zapraszam do siebie sissi1910.blogspot.com ja tu mam zamiar zaglądać jest miło :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)