Moja lista blogów

poniedziałek, 2 września 2013

w 13-ym tygodniu ciąży

Czas zasuwa jak mały samochodzik, ale to chyba każdy z Nas odczuwa. W piątek rozpoczęliśmy trzynasty tydzień ciąży. Czuję się dobrze, brzusio okrągleje i rośnie (czuję po spodniach;)), ale podoba mi się to:)
Z informacji, jakie znalazłam na mama zone wiemy, że nasza Fasolka ma już wykształcone rączki i nóżki i potrafi nimi machać! Najpiękniej dla nas zabrzmiało zdanie, że mały smyk lub smykolinka fikają koziołki:):)
Cudowne. W przyszłym tygodniu mamy zaplanowane usg.

Ponieważ teraz mam werwy i siły co niemiara;) zachciało mi się robienia przetworów na zimę. Wyszukałam przepisy, zaciągnęłam męża na targ po skrzynki jabłek, śliwek, cukinii, marchewki, papryki i pomidorów.
Całą sobotę spędziłam w kuchni i to jeszcze nie koniec. Mimo tylu godzin spędzonych w kuchni została mi jeszcze połowa produktów do przerobienia, więc mam zajęcie na chłodne wrześniowe wieczory:)

Miłosz rośnie, rozrabia, szaleje ku uciesze swoich rodziców. Pojawił nam się mały problem z Jego akceptacją innych dzieci:( Jak tylko jakieś dziecko na niego spojrzy, albo się do niego odezwie od razu popada w histerię... Za dwa tygodnie mamy wizytę u psychologa, bo martwi nas to zachowanie troszkę. Bardzo jest ważne dla mnie co powie, czy to minie...jak z tym sobie radzić.
Pomyśleliśmy, że może powinniśmy go bardziej zabierać w miejsca, gdzie są dzieci....może na tej naszej wiosce troszkę za bardzo się wyciszył....
Jestem dobrej myśli, mimo tego niepokoju....


7 komentarzy:

  1. no prosze jaka cudowna nowina, gratuluje, stanowczo za dlugo mnie nie bylo w blogowym swiecie ;)
    Rośnijcie zdrowo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow - to nas zaskoczylas :) A my dzis wkraczamy juz w 23 tydzien :D i nie da sie ukryc, ze jestem w ciazy, bo brzucho wielki a malutka kopie, ze hej!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde, jak ten czas leci! Dobrze, że masz już siłę i nie jesteś zmęczona - te pierwsze tygodnie to czasem męczarnia. Wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo i długo takiej siły:) może Miłosz lekko zazdrosny jest o przyszłe rodzeństwo i stąd takie zachowanie? Ciekawa jestem co na to psycholog. Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to zleciało, życzę, żeby dobrze wszystko przebiegało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, po prostu musisz częściej u nas bywać :) Wiem że dziś byłaś, akurat nie dane nam było się zobaczyć, ale zaglądaj często! My poplotkujemy, a i Miłoszek na pewno na tym skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)