Moja lista blogów

czwartek, 19 września 2013

"...więc choć pomaluj mój świat...."

Od czasu, kiedy Miłosz pokolorował swój pierwszy obrazek :) Matka postanowiła, że zakupi dziecku Jego pierwsze kredki i zeszyt. Jak postanowiła, tak też zrobiła i od kilku tygodni Pan Miłosz jest posiadaczem cudownych 6 sztuk kredek woskowych (małe, grube, w sam raz do malej raczki;)).

A, że stoliczek i krzesełka już były, a miejsca w salonie pod dostatkiem, Pan Miłosz ma swój mały prywatny kącik do rysowania:)

 Obowiązkowy gadżet, który Miłosz kazał sam sobie postawić- odpustowy wiatraczek.
Robi sobie przerwy w malowaniu i każde sobie go podawać, aby pokręcić dwa, trzy razy i odstawia:),
Własnie pozrzucał tackę i zeszyt, aby lepiej zaprezentować się na zdjęciu, gdyż mama przyszła z aparatem;)

Dzisiaj podczas próby położenia spać Miłosza na popołudniową drzemkę, mój syn postanowił poczytać Fasolce broszurkę o zachowaniu podczas zagrożenia powodziowego:) Kazał sobie odkryć brzuszek, aby widzieć Dzidziusia i usiadł na przeciwko z owa broszurką:) Każda próba schowania brzuszka pod bluzką była przyjmowana przez starszego braciszka z dezaprobatą.
Cudowny mój synek kochany:) Ależ jestem z Niego dumna:)

6 komentarzy:

  1. Kredki obowiązkowe :) U nas też etap malowania się zaczał łącznie z pomalowaniem mazakami ściany w nowym pokoiku. Miłosz fajowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się lekko obawiam tego jak mąż przyjmie wiadomość,że kredki już czekają w pogotowiu ukryte w szufladzie na wypadek ujawnienia się talentu u synka.

    A trochę na poważnie myślę nad zakupem farb co by dzieło palcowe i dłoniowe zrobić bo kredki jakie by nie były trafiłyby do buźki małego

    Trzymaj się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredki fajne są ;) Fajnie, że Miłoszek się malutkim w brzuszku interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewidentnie mu się podoba :) śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kredki plus dziecko fajna sprawa :) moja 13miesięczna córeczka już coś tam kombinuje w bloku rysunkowym :D pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie sissi1910.blogspot.com :) ja tutaj będę zaglądać jest bardzo milusio :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)