Moja lista blogów

niedziela, 6 października 2013

foto przegląd poprzedniego tygodnia (1)

Zanim przejdę do posta, chciałam bardzo podziękować wszystkim za dobre słowo i wsparcie pod ostatnim postem. Z całego serca dziękuję:* 


Witajcie:)

Tak sobie pomyślałam, że nie wszystko da się opisać sowami, więc pragnę podzielić się z Wami tym co działo się u mnie w tym tygodniu, a co zostało uwiecznione na zdjęciach, a nie zostało opisane w blogu.
Poniedziałkowy obiad, czyli domowa chińszczyzna (wszystko zrobione samemu. Nie uznaje słoikowych dań).

Kupiliśmy Miloszowi kulki (piłki) na allegro, takie jak są w parkach zabaw. Ma z nich niezłą frajdę, a my dużo sprzątania 
                                  
W sumie jest ich 200 szt i zamieszkują letni basen Miłosza.


Pomoc mamie przy czwartkowym obiedzie, to dla mojego synka żaden problem. Uwielbia pichcić i gotować. Mam nadzieje, że tak mu zostanie;)


Jarzynowa zupka Miłosza już prawie gotowa:) Mmmm mniam...same jesienne przysmaki, pycha:)

I kto nie lubi kukurydzy? Nie mój syn, to napewno;)

Wszystkim Wam Kochani życzę miłego tygodnia:)

12 komentarzy:

  1. ostatnio E bawiła się w takim kulkowie i była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taaaa kulki rewelacja... Dzieciaki uwielbiają, ale najbardziej wtedy, gdy mają towarzystwo do zabawy.. wojna na kulki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. My też mamy takie kulki ale je schowałam bo nie mam siły sprzątać po kilkanaście razy dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maja tez lubi jesc kukurydze eh... taka na maselku mniam ... oj i znow zlapalam smaka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowy ten Wasz tydzień i wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bubal nie lubi kulek. Dziwne, nie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kukurydzę kocham we wszystkich potrawach a kulek to się moje dziecko boi;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kulki dla synka :] i zupka niach niach ale bym taką zjadła :D :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłoszkowa zupka na pewno pyyyszna :D I ta kukurydza - mmm, ale mi smaka narobiłaś! W sumie mega dawno nie gotowałam i Zosi nie dawałam jeszcze nigdy (nie w takiej postaci) - muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo, że kocham sowy, sowami wszystkiego opowiedzieć się nie da :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)