Moja lista blogów

piątek, 18 października 2013

foto przegląd tygodnia (3)

Witajcie kochani:)
Niestety z powodu choroby Miłoszka nie było za dużo czasu na pisanie. Niedźwiadek czuje się już lepiej, co cieszy nas najbardziej. W tym tygodniu mimo, że pogoda nie dopisywała, a my ciągle z katarem w domu udało nam się troszkę popstrykać. Więc zapraszam na mały przegląd tygodnia;)

Niedzielny popołudniowy spacer po pobliskim lesie ( praktycznie jest za naszym ogrodzeniem, a ja byłam tam pierwszy raz. Aż wstyd się przyznać).
Jest on stałą trasą biegową mojego męża, kiedy ma chwilkę na taki relaks.


            
 Poniedziałkowe porządki w ogrodzie. Niestety orzechów nie udało nam się do końca wyzbierać, bo Miłoszek się rozchorował, ale wszystko jeszcze przed nami:)

                                                   
...będzie pyszny obiad. Pesto z lidla jest boskie, a suszone pomidory kocham (zwłaszcza teraz w ciąży)...


 ......i oczywiście to co w jesieni najpiękniejsze i najzdrowsze, dla mich kochanych chłopaków:)
Nowy nabytek Milosza. Mamy mały układ: On woła "si" do nocniczka, a za zaoszczędzone pieluchy dostaje równowartość jednej pieluszki do skarbonki. Pod koniec miesiąca kupujemy Mu z mężem zabawkę lub ubranko lub to co aktualnie potrzebuje:).

 
 Na razie najwięcej frajdy sprawia mu rozbrajanie wszystkich puzzli, ale baaardzo mu się podobają.

Oto i nowy kompan zabaw Syna. Hippo jest najlepszym przytulakiem ever:) 
Piątkowa zachcianka: pesto po raz drugi w tym tygodniu....mmmmmm:):):):)

Za tydzień zapraszam Was na nieco odmnienny foto przegląd, ale szczegółów nie zdradzę;)

Miłego weekendu:*

10 komentarzy:

  1. Zrobiłaś mi mega chęć na pesto, aaa! A chyba na razie nie mogę - niby bazylię można karmiąc, ale tam są jeszcze orzeszki piniowe...
    Zdrówka dla Miłoszka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm no nie wiem jakby Stasiu zareagował, bo z laktacją mi nie po drodze było, ale pocieszę Cie tym, że jak Ty już będziesz wsuwała pesto, to ja będę żyć o gotowanej marchewce;)

      Usuń
  2. Kochana wspaniały przegląd!!!! wyglądasz kwitnąco!!!!! kocham pesto a w talerzu się zakochałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie przesle Ci jeden. Babcia byłaby zachwycona:)

      Usuń
  3. przepędźcie katarek i do zbierania darów jesieni :)
    pesto i suszone pomidory mniam...polecam Ci zrobienie SWOICH suszonych pomidorów! o niebo lepsze!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować to pesto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie, naprawdę polecam.Polecała je kiedyś Madeleine na swoim blogu i musiałam spróbować bo je niesamowicie wychwalała. Miała rację!!!

      Usuń
  5. Jaka Ty jesteś urocza :) Zdjęcie w okularach piękne :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, za tak piękne określenie:)

      Usuń
  6. powiedz mi szybciutko gdzie ten las jest :D
    pamiętasz też jestem z krk :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)