Moja lista blogów

środa, 2 października 2013

jesień pełna inspiracji

Choć za oknem widać słonko, mrozik daje czadu....Tak jest już bardzo jesiennie. Mimo chłodu, jesień nie zamyka (puki co) jeszcze w domu, ale pozwala nacieszyć oczy i dać jeszcze choć troszkę poczucia, że słonko jeszcze zostało:)

Lubie jesień, w zasadzie nie mam ulubionej pory roku. Chyba wszystkie lubię, ale cenie jej piękno, kolory, klimat....
Nigdy nie miałam zdolności ani manualnych, ani twórczych. Czasem zastanawiam się jak to możliwe, ze umiem przyszyć poprawnie guzik;) poważnie!:)
Dlatego lubię patrzeć na te cuda, które ktoś pięknie wymyślił i stworzył. Czy jesień nie jest pełna inspiracji?
źródło; sieć

...te dwa zdjęcia dla mnie, jak w tajemniczym ogrodzie....

źródło; sieć 
źródło; sieć 
źródło; sieć 
źródło; sieć 
źródło; sieć 
źródło; sieć

....oj, tak chodzi za mną gorąca czekolada, a tu nie można...

źródło; sieć 
źródło; sieć
Lubie patrzeć na takie dekory. Marzy mi się usiąść przy takich świecach z filiżanka gorącej czekolady, otulonej kocem i przytulonej do męża, kiedy dzieci już dawno słodko śpią:)
Miło jest pomarzyć....

16 komentarzy:

  1. Piękne te zdjęcia. Bardzo lubię taki jesienny klimat. Kupiłam nawet ostatnio taki lampion (jak wazon) i dużą świecę, ślicznie to wygląda. Marzenia się niedługo spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne dekoracje :) ja też mam hopla na tym punkcie :D nie ma co marzyć trzeba tak zrobić powodzenia ;* to w ciąży nie można pić czekolady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można, ale ze jestem migrenowcem, a czekolada nie sprzyja przy tej chorobie, więc unikam, choc lubę...najbardziej z orzechami laskowymi i rodzynkami:)

      Usuń
  3. Super post Monia. Uwielbiam jesień- to moja ulubiona pora roku bez dwóch zdań!!! Najpiękniejsze kolory i świtające słońce, szum liści i takie powietrze jakieś inne....cudnie! Też się rozmarzyłam o takim kominku, kocyku z mężem i w ogóle....kiedyś tak będzie! Na pewno!!! I też dziś znów napiszę o jesieni, tak odpatrzę od Ciebie, a co!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę...bedę Twoja muza;) hi hi hi

      Usuń
  4. My kobiety tak mamy, kochamy ciepełko, miłość i rodzinę
    Dodatkowo kocham jesień i jej kolory\
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://kadrowane.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dekoracje jesienne i kolory jesieni są piękne, choć ta pora roku nastraja mnie nostalgicznie, wolę wiosnę i lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesień ma piekne kolory..tylko jest taka zimna brr:/ a czemu gorącej czekolady nie możesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo czekolada ma jakies enzymy, które przyczyniają się do boli migrenowych. a że migrena to nic przyjemnego, wiec unikam jak ognia...masz racje, ta zima to wyjatkowo chlodna jest

      Usuń
  7. kocham takie inspiracje to absolutnie moje klimaty!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. tez bym sie napila takiej czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za jesienią , ale zdjęcia klimatyczne wynalazłaś.
    Takiej czekolady bym się napiła...

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełniaj te marzenia :) kasztanowo-orzechowe świeczniki z ostatniego zdjęcia nie wymagają wiele roboty, a gorąca czekolada już w ogóle :) dlaczego nie możesz?

    P.S. Bo jest :) to cudowny powód lubienia swojej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi hi, też tak uwazam:)bardzo fajny pomysł miałas z tym postem:)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)