Moja lista blogów

środa, 9 października 2013

modlitwa dziecka

Wczoraj wieczorem, kiedy ogarnialiśmy Miłosza do spania (nie wiem jak to możliwe, ale jak zaczynamy kilka minut po 19:00 to kończymy dopiero chwilkę przed 22:00) otrzymałam od szwagierki sms'a o następującej treści: "Dzisiejsza wieczorna treść modlitwy Zosi: Panie Jezu proszę, aby ciocia Monia urodziła dzieczynkę, bo mam dużo ubranek dzieczynkowych"....

Powiedzieć, że to urocze, kiedy trzyletnia mała dziewczynka (moja chrześnica) prosi Bozię o kuzynkę to chyba za mało..To najpiękniejsza wiadomość sms jaką dostałam:)
Dziękuję Zosiu:*
źródło: sieć


13 komentarzy:

  1. Świetna sprawa.:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz nie może być inaczej :) Kiedy będziesz wiedziała czy to chłopiec czy dziewczynka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero za dwa tygodnie. ehhh za długo jak dla mnie:(

      Usuń
  3. oczy mi się za szkliły,widać,że chrześnica ma już plany wobec Twojej dzidzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze bardzo :):):):) :*
    ps: u mnie jest kąpiel o 19:00, 19:30 mleko i potem do spanka i do 20:00 usypiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też tak było, a od kilku dni mamy totalny chaos...

      Usuń
  5. Ojoj, przekochana ta Zosia:) wypadałoby żeby była dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna i przekochana ta Twoja chrześnica. :-)))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)