Moja lista blogów

poniedziałek, 18 listopada 2013

ćwiczenia w ciąży, które znalazłam dla siebie

Ponieważ ostatnio bardzo pobolewają mnie plecy i czuję zastój w swoich mięśniach, postanowiłam troszkę się porozciągać.
źródło: sieć
 Niestety moja wiedza na temat wskazanych ćwiczeń dla kobiet w ciąży nie jest za ogromna. Dlatego postanowiłam troszkę poszperać w internecie.
Ponieważ nie mam czasu na bieganie na zajęcia dla kobiet w ciąży chcę pofikać troszkę w domu, kiedy Miłoszem zajmuje się mąż.
Oto linki do tego co znalazłam i co przypadło mi do gustu:
Na bóle kręgosłupa:

Nie za trudny pilates;)
Myślę, że jak na razie wystarczy. Zobaczymy jak się będę po nich czuć i jak Olek zareaguje na więcej ruchu;)

Gdybyście potrzebowały to podaję też kilka linków z których ja korzysatłam, gdzie można znaleźć info co można ćwiczyć w ciąży, co się poleca. 


5 komentarzy:

  1. oj tak mnie plecy też strasznie bolały na koniec jak już brzusio był duży ;) takie ćwiczenia dają ulgę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie plecy doskwierały w ubiegłym tygodniu, i prawda, że nie ma to jak "koci grzbiet" :) o dziwo w ciąży plecy mi nie dokuczały, męczył mnie syndrom niespokojnych nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pamiętam, że plecy bolały mnie w ostatnim miesiącu, a w sumie to plecy i stopy, bo dużo chodziłam. Strasznie ci tych dolegliwości współczuje, ale z drugiej strony to trochę ci zazdroszcze tego maleństwa które bedziesz mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ćwiczenia! Ja w ciąży ćwiczyłam trochę na piłce, a tak to długie spacery i ćwiczenia w SR :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)