Moja lista blogów

środa, 6 listopada 2013

Pieluchy, pieluszki, które wybrać?

Wybór odpowiednich pieluszek dla dziecka, to nie byle jaka sprawa.
źródło: sieć
Ponieważ jest to moja druga ciąża, pieluszki mamy już przetestowane i mamy z mężem swoje własne opinie. Z Miłoszkiem było wielkie zastanawianie, sprawdzanie, testowanie które będą dla Niego najlepsze. Przy Olusiu mamy już jasno sprecyzowane opinie. Wiem, ze pewnie wiele z Was oczekuje swojego pierwszego dzidziusia i ten wybór nie jest łatwy, zwłaszcza, że na rynku jest wiele produktów i producentów. Czym w takim razie należy się kierować lub czym nie kierować w doborze pieluch dla milusińskich?
Wg naszych opinii, nie należy się kierować:
  • marką,
  • ceną,
  • ofertami wiązanymi,
  • tym co producent wypisuje o swoim produkcie.
Czym zatem należy się kierować przy wyborze pieluszek?  Otóż prawda jest taka, że każde dziecko jest inne, na jedno pieluszka X będzie cudowna, dla drugiego nie. Niestety najlepiej chyba samemu w najmniej inwazyjny sposób dla dziecka sprawdzić, czy wybrana przez nas pieluszka nie uczula. To ciężkie, kiedy ma się zakupić cale opakowanie, wiem. Ale większość firm prześle z chęcią kilka sztuk do przetestowania (dobrze zadbać o próbki, przed porodem;)). 

Te pieluszki sprawdziliśmy i mieliśmy:

Biedronkowe dady. Sprawdzaliśmy i używaliśmy jakiś czas, bo jakość pieluszki  w naszym przekonaniu była dobra, a cena jeszcze lepsza. Obecnie jednak Pampers wypuścił linię sleep & play, która w naszej opinii ma te same właściwości i cenę. Dady śmiało bym poleciła. 
źródło: sieć
Pampers new baby. To były pierwsze pieluszki Miłosza. Mimo, że cena zwalała z nóg, bo do tanich nie należą, ale bardzo dobrze nam sprawdziły się przy noworodku. Ładnie chłonęły (kiedy opanowaliśmy siusiaka;)). Mały nie miał żadnych podrażnień, ani odparzeń. Myślę, że to dobry wybór jak na pierwsze pieluszki dla małych Niedźwiadków. 
źródło: sieć
Pampers premium care. Tych unikamy jak ognia. Niby jedna marka, ale pieluszki...no u nas się nie sprawdziły. Zachowywały się jak zwykła pieluszka tetrowa (niby to dobrze), ale bardzo często musieliśmy je zmieniać, bo mały wszystko przesikiwał, cena jeszcze większa niż new baby. Jak dla nas kompletnie nie ekonomiczne. Choć moja szwagierka bardzo je sobie chwaliła.  
źródło: sieć

Tych pieluszek nie mieliśmy:

Huggies new born. Zastanawiałam się nad ich zakupem tylko ze względu na otwór na pępuszek. Jednak zwykłe pieluszki można odgiąć pasek i ten bajer nie jest już potrzebny, a nie płaci się za mały dodatek, tylko dlatego, że jest. Nie kupowaliśmy ich w ogóle, bo opinie na ich temat nie były pochlebne od nikogo z naszego otoczenia, kto je próbował. Chociaż na pewno są osoby bardzo zadowolone z ich użytkowania. 
źródło: sieć
  Pieluszki bambino- nie testowaliśmy ich w ogóle, bo hmm...jakby to powiedzieć: nie mogliśmy ich nigdy nigdzie znaleźć. Wiemy tylko tyle, że są bo pewna aktorka je reklamuje. Swoja drogą jestem ich ciekawa.  Może jak je teraz spotkam to zakupię na próbę?
źródło: sieć
Z opinią o tych pieluszkach spotkałam się wielokrotnie wśród swoich znajomych. Opinie przeważały pozytywne. Ja jakoś nie mogę się do nich przekonać. Może nie czuję takiej potrzeby, bo nie robię często zakupów w rossmanie.
źródło: sieć

Jeśli macie swoje opinie i poglądy co do pieluszek, to proszę piszcie w komentarzach pod tym postem. Może Wasza opinia pomoże komuś w wyborze pierwszych pieluszek dla dziecka, bo wybór jest naprawdę duży.

16 komentarzy:

  1. Moim zdaniem najlepsze są Dada.
    Kiedyś nie pasowały nam z firmy PAMPERS a teraz jakoś są dobre, bo może dlatego że tylko na noc zakładamy..
    bo jak kiedyś córa nosiła z firmy Pampers to kupka i siki przeciekały.
    Teraz na szczęście wstaje już pare dni z suchym pampersem, z resztą na sztuki to u nas tylko z tej firmy są więc nie mam wyboru;p

    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. JA na początku używałam pampersy, potem bodajże od pierwszego roku życia Dady i są równie dobre. Teraz juz nie musimy ich zakładać za dzień tylko do spania i wciąż są to biedronkowe. Tanio i jakościowo super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również u nas na początku były Pampersy - New Baby - bardzo dobre, później były active baby - zostawiały taki "wilgotny film"... dopiero później i zdecydowanie za późno dałam się przekonać na polecany zakup Dady i nie chcę myśleć o tym, ile kasy w błoto poszło - bo jakościowo moim zdaniem niczym nie odbiegają od Pampersa. Używamy do dziś. Są świetne i nigdy nas nie zawodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My na początku mieliśmy białe Pampers Premium Care i u nas sprawdzily się znakomicie! Najlepsze z jakimi miałam do czynienia :) Potem mieliśmy ze dwie paczki Pampers Sleep and Play - też nie narzekamy, a teraz trochę używamy Dada, a trochę Pampers Activ Baby - zależy od promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie Dada:) Przez cały okres pieluchowania. Nigdy się nie zawiodłam:) Pamiętam, że używałam też huggiesów, ale się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdziwiła mnie Twoja opinia o Pampers Premium Care, bo u nas już druga dupcia je nosi i jak na razie obywa się bez jakichkolwiek podrażnień... Uważam je za chłonne (np w nocy u Stasia zmieniam tylko raz), a ta siateczka fajnie izoluje pupkę od jajecznicowatej kupki. Fak, drogie są straszliwie, dlatego po rozmiarze 2 przejdziemy na zwykłe pampersy.
    Babydream testowałam i są całkiem fajne, ale noworodkowi bym je na pupcię nie założyła... Raczej większemu maluchowi.
    Huggiesy przesikiwaliśmy.
    Jak widać chyba każda pupcia ma inne gabaryty i inna pieluszka jej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to chyba wszystko zależy od dziecka, bo nasz mały miał straszne uczulenie na Dady, po nich nie mogliśmy dupci do porządku doprowadzić.I tylko Pampersy Premium Care i zielone Pampersy się sprawdziły...Ale co dziecko to inne opinie i to jest zrozumiałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pampers Premium Care mieliśmy raz i .........nie zużyliśmy. Dla mnie to najgorsze peluszki niestety. Siateczka przyklejała się do pupci i strasznie odciskała. Oddałam je komuś i podobnie było z chustkami nawilżającymi pampers w białym opakowaniu. Zapach- dla mnie nie do przyjęcia. Ja polecam 1.normalne pampersy, 2. pieluszki z lidla, 3. huggies, ale bez otworka. i 4. rossmanowe są naprawdę ok i do dziś używam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam dodać, że biedronkowych nigdy nie kupowałam, a też słyszałam o nich dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubilam pieluszki hugieees i dada. Do pampersa nie pałałam sympatią.

    OdpowiedzUsuń
  11. polecam zdecydowanie DADĘ :D natomiast dla noworodków na początek delikatne z PAMPERS :) HUGGIES odradzam dla mnie katastrofa! i te rossmannowskie też porażka córcia złapała odparzenia :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasze maluchy przez pierwszy miesiąc, no może dwa nosiły Pampers Premium Care, bo jako wcześniaki i do trgo malutkie chciałam dla nich coś delikatnego. Sprawdziły się świetnie. Teraz używamy Pampers Active Baby - kupując w promocji cena identyczna jak biedronkowe Dady. Dady kupujemy w przypadku braku promocji Pampersów. Razu pewnego wypróbowałam również Baby Nappies Premium z Kauflanda i miło mnie zaskoczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez pierwsze miesiące pampersy potem Dada i Toujours. Dla mnie podobne wrażenia. Nie przekonały mnie Huggies (zupełnie nie moja bajka) i Babydream.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na wyprawkę swojej pociechy kupiłam Pampersy - New Baby. Jedynym powodem była dobra opinia mam z naszej rodziny. Bardzo się cieszę, że tyle kobiet poleca pieluszki Dada - bo je też brałam pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja córa na początku Pampersy, po kilku miesiącach oczywiście dada. Polecam. Jeśli chodzi o cenę Pampersów polecam stronę www.doz.pl - często mają ogromne promocje na pampersy, a odbiór bezpłatny w wybranej aptece.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)