Moja lista blogów

poniedziałek, 11 listopada 2013

przyjaciele to skarb

W ten weekend gościliśmy w naszym domu przyjaciół z Radomia (to znajomi mojego męża, a od czasu kiedy jesteśmy razem, automatycznie stali się wspólnymi). Wspaniali ludzie:) Odwiedzili nas we czwórkę (nie długo Amelka będzie miała rodzeństwo- ale jeszcze nic o tym nie wie, bo to dopiero początki). Strasznie się ucieszyliśmy z tej nowiny:).
Przez budowę i ciągłe zamieszanie z pisaniem magisterki męża bardzo ograniczyły nasze wyjazdy do domu rodzinnego Ślubnego. Przeważnie jesteśmy tylko na święta, więc nie zawsze jest czas nawet na szybki wpad do znajomych. 
Dzięki dłuższemu weekendowi, nareszcie był czas na spotkanie:)

Amelka bardzo przypadła do gustu Miłoszowi. Ona ma już 4 latka, więc jest nieco bardziej rozgarnięta i kumata w porównaniu do naszego syna. Jest też bardzo opiekuńczą dziewczynka, więc tak naprawdę przez te kilka dni Milosz miał niezłą opiekunkę;) Na spacerach chodzili za rączkę, nawet jak Młody jechał wózkiem, nie spuszczała go za nic na świecie i trzymała za wózek:).
Najpiękniej było patrzeć jak podczas spaceru razem za rączke takie małe bączki spacerowały.
Już nie wspominając o tym, że ciągle Go przytulała, głaskała, pomagała wstawać, podbiła Jego małe serduszko, bo Miłosz to pieszczoch mały:) Wieczorem tak pięknie się razem w domu bawili i rysowali, że przez chwile wszyscy zapomnieliśmy, że mamy dzieci;)

Drugiego dnia dzieciaki były sobą już nieco zmęczone, ale po śniadaniu na nowo zawiązały malunkowo- zabawową sztamę:) 

Tak bardzo potrzebowaliśmy z mężem takiego weekendu, pełnego śmiechu, znajomych, rozmów, ploteczek. Zupełnie jak za dawnych panieńskich czasów:)

Chciałam bardzo podziękować matce browar za kolejna nominacje w versatile blogger.
Zabawa polega na napisaniu 7 rzeczy, których jeszcze o mnie nie wiecie:
  1. mam trzech super braci: Sławka, Kamila i Łukasza
  2. uwielbiałam oglądać czarodziejkę z księżyca.
  3. słuchałam kelly family (i podkochiwałam się jako małolata w jednym z muzyków).
  4. nie lubię fast foodów i tłustych potraw.
  5. kiedyś uczyłam się języka hiszpańskiego, który bardzo lubię.
  6. jako dziecko chciałam być biznes woman.
  7. kocham zapach wanilii, kokosa i pomarańczy:)
Do zabawy nominuję:


11 komentarzy:

  1. ooooo ja czarodziejka z księżyca!!!!! pamiętam no i kelly family ;D dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie taka przyjaźń jest między siostrami, Natalka jest zapatrzona w Emilkę ;) Dziękuję za nominację;)
    Ps. zazdroszczę ilości braci;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednego z super braci to ja nawet znam :D I faktycznie jest super!
    Cieszę się, że Wasz weekend udany, oby częściej takie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Miłoszka! Wspaniale, że sam chodzi. Dzielny chłopiec. Bardzo podoba mi się twój nowy zegar. No i też lubię takie leniwe weekendy ze znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli jeste nominowana to serdecznie dziękuję:), tylko nie wiem czy przypadkiem nie powiadomiłaś mnie o nominacji zamiast kogoś innego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie Aniu, na mur beton o Ciebie, tylko mi sie linki pokickały. przepraszam, ale strasznie sie wtedy spieszyłam..

      Usuń
    2. W takim razie dziękuje serdecznie:). Jak tylko będe miała chwilkę to wezmę udział.

      Usuń
  6. fajny weekend :))))))))))))

    gratuluję wyróżnienia :D ja również je otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieciaki są urocze... A rodzeństwo, to dobra sprawa ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjaciele to wręcz przeogromny skarbiec! wow, pierwszy raz słyszę o dziecku, które chce być biznes woman : ) heh, jesteś wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)