Moja lista blogów

sobota, 2 listopada 2013

"śniadaniowy" foto przegląd tygodnia (4)

Witajcie:)
Jak już pisałam we wcześniejszych wpisach, od kiedy jestem w drugiej ciąży nie mogę opuścić kuchni:) -pod kątem gotowania, pichcenia i kombinowania oczywiście;)) 
Dlatego w tym tygodniu zapraszam Was do naszego domu na codzienne śniadania!!! 
Wg mnie to najważniejszy i wspólny posiłek w ciągu dnia:)
Zapraszam:)

To niedziela i rogaliki francuskie z czekoladą i kawa inką!!!Pycha!!!!
Robiłam je pierwszy raz:) Mąż pochwalił...posmakował...i zjadł prawie cały koszyczek;)
 Hello monday:)
...czyli kanapki z serkiem, szyneczką, pomidorkiem i herbatką:)
Piękny Wtorek i ....
to co tygryski lubią najbardziej- jajecznica z cebulka na masełku:) ach, jak kalorycznie:)

Delikatna środa...
czyli owsianka- uwielbiam!!! i Miłosz też:)


Bez śniadaniowy czwartek:(:(:(
zaspaliśmy, a mieliśmy szczepienie. Był obwarzanek krakowski po drodze

Przed weekendowy piątek i  
znowu jajecznica, tym razem w towarzystwie szynki i mięty:)

Podobne śniadaniowe posty chodzą mi po głowie, ale to na razie faza planowania, więc zobaczymy;)
miłego dnia:)

8 komentarzy:

  1. o nie! a miałam nie jeść kolacji.. no i jak tu teraz odpuścić jak się zaśliniłam cała:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadanka pyszne, podobnie u nas oprócz rogalików ;)
    Rogaliki wyglądają przepysznie;)
    Pozdrawiam,
    Aneta D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi smaka zrobiłaś :D a jajecznicy nie jadłam wieki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie! U mnie śniadania zazwyczaj są na szybko w czasie porannego "dospywania" Zosi ;) Daje mi akurat tyle czasu,że jest na szybki prysznic i jeszcze szybsze śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem w qq tc - czuję że MUSZĘ sobie zrobić na kolację jajecznicę - tak się zapatrzyłam na te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)