Moja lista blogów

czwartek, 19 grudnia 2013

dark green room: inspirations

Pojawiło się maleńkie światełko w tunelu, że może uda nam się umeblować jeden z pokoi na górze: gabinetowo- biblioteczkowy:). Zobaczymy jak będzie po świętach, ale jest maleńka nadzieja, a ja zawsze trzymam się mocno takiej nadzieii:) Ponieważ pokój jest w kolorze ciemno zielonym (ja bym rzekła, że groszkowym;)) i zawsze patrzyłam na niego oczami wyobraźni, jak na taki prawniczy gabinet z XVIII- XIX  wiecznego Bostonu;) Jednak teraz, kiedy widzę pokój (nie na projekcie) obawiam się, że mógłby być nieco za ciemny, tym bardziej, że są skosy. Dlatego poszperałam troszkę w necie i znalazłam kilka fantastycznych inspiracji, połączeń i pomysłów, które chętnie bym u siebie widziała:)


 

 To połączenie kusi mnie najbardziej, gdyż uwielbiam jasne meble, a mój mąż chce w tym gabineciku białą sofkę
 To natomiast emanuje (jak dla mnie) spokojem, ciszą..
 To też jest fajne, ale mam już kwiatowe zasłonki i dodatki w sypialni, a zawsze chciałam, aby każdy pokój był indywidualny:)


  A to mój "bostoński" gabinecik prawniczy;) mniej więcej tak go widziałam:)

Chciałam przy okazji bardzo podzękować Umi z bloga herbata-ze-szklanki.pl/ gdyż otrzymałam w dniu dzisiejszym nagrodę za zajęcie drugiego miejsca w konkursie organizowanym przez jej blog:) Baaaardzo dziękuję Aniu za tak miłe wyróżnienie, nagroda dotarła do mnie dziś, dziękuję:* A takie cudności wygrałam:)


 Małe rączki były baaardzo zniecierpliwione i ciekawe co to:)

22 komentarze:

  1. Jeżeli dobrze dobierzesz dodatki, myślę że nie będzie za ciemno.
    Ja mam sypialnie w ciemnym kolorze (granatowym) i mam białe dodatki, dobrze to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o te dodatki mi chodzi, ja rzadko dobieram dodatki bo lubie minimalizm, ale mysle, że teraz z ta biela cos więcej poszaleję. też mam w sypialni jedna ściane granatową, na której niedługo mam zamiar zawiesić białe fotografie:)

      Usuń
    2. Ciemna ściana z białymi dodatkami czy meblami wygląda oszałamiająco :)
      Ja też nie lubię przepychu jeżeli chodzi o dodatki. Generalnie moja sypialnia wygląda tak, że mam granatowe ściany biały sufit i białą wykładzinę do tego białe łóżko, białą komodę, białą szafę z lustrem i białe dwie półki zawieszone na ścianie. Jest fajny efekt kontrastu :)

      Usuń
    3. super musi sie prezentować:) my mamy łóżko, dwie szafki nocne, lampki i chwilow to tyle;) marzy mi sie jeszcze toaletka, fotel w kwaity i nieduży kwadratowy stoliczek, al eto musi poczekac;)

      Usuń
  2. lubię kolor zielony :))))

    gratulacje fajna nagroda akurat na święta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie urzekł własnie ten ciemny zielony i w głowie teraz przerabianm pierwotną wizję, ale ze zdjeciami jest łatwiej to wszystko poukładać:)

      Usuń
  3. Zazdroszczę tego urządzania:), choc z drugiej strony wydawania kasy nie zazdroszczę. Super że przesyłka doszła, juz sie martwiłam ze przed świętami nie zawita:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie lubie tej drugiej strony, gdzie kasę wydać trzeba...a doszła dziekujemty bardzo, bo jest mnóstwo łakoci w sam raz na nowy rok i sylwestra:)

      Usuń
  4. Ten zielony kolor na pokój gabinetowo- biblioteczkowy będzie pasował idealnie! Moja koleżanka wykłada na uniwersytecie w Katowicach, ma w domu swój gabinet, w którym wciąż się uczy i pisze książki, jej gabinet ma właśnie taki kolor, a na półkach od samego dołu do sufitu są książki. Pokój jest piekny ;) Prezenty fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhh...jak ja kocham takie miejsca, gfzie jest multum książek:) już się doczekać nie mogę, choc pewnie nasza biblioteczka będzie nieco skromniejsza;)

      Usuń
  5. Bardzo przyjemne inspiracje.
    Świetna przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki kolor faktycznie bardziej kojarzy mi się z gabinetem i pokojem bibliotecznym ;) jest nietypowy i bardzo kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wybierajac go też miałam takie odczucie:) teraz już powoli widzę nas (siebie i męża) z książką, czasopismem, kubkiem gorącego kakao i lekkiej muzyki w tle:) eh....

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. tak jest cudne, mnie kreci w nim ten ogrom książek:) niestety nasz jest sporo mniejszym pokojem...

      Usuń
  8. swietnie to wyglada :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się aranżacja na 4 zdjęciu, ale ja ostatnio zachwycam się jasnymi wnętrzami;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej!
    na pewno produkty się bardzo przydadzą teraz na Święta ;)
    Pozdrawiam :****************

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kolory! Stajesz się inspiracją na wykończenie przyszłego mojego domu, który pewnie nie stanie przez najbliższe kilkanaście lat ;)
    I gratuluję nagrody, świetna paczuszka!

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie przekonuje 3-zdjecie od gory, jest najjasniejsze, a mnie przytłaczają cemne kolory, od dolu 3 tez ciekawe :) fajnie że macie miejsce na gabinet, zazdraszczam pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)