Moja lista blogów

czwartek, 5 grudnia 2013

taki styl....

.Ostatnio (mimo, iż nie należę do kobiet, które lubią zakupy i śledzą wszystkie trendy sezonu) zauroczył mnie styl Victorii Beckham. Choć mając tyle kasy co ona, pewnie i tak bym tych wszystkich cudnych strojów nie kupiła, bo nie przywykłam do tego;) Tak z wielką chęcią obejrzałam Jej stylizacje i wybrałam kilka, które mogłyby zagościć w mojej garderobie;)


źródło: internet
Ta długa, szara, prosta suknia- cudowna!!!
źródło: internet
 Uwielbiam takie połączenie leginsów, topu i żakietu. Jak dla mnie kobiece i klasyczne
źródło: internet

źródło: internet
 Ta stylizacja jest cudowna. Bardzo skromna, naturalna i dziewczęca. 
źródło: internet
Osobiście bardzo lubię spódnice i sukienki, niestety nie zawsze mam okazje je zakładać, bo moja praca bardziej wymaga ode mnie stroju wygodnego. Choć może po porodzie...
źródło: internet
 I znów prostota, elegancja i klasyka:) 
źródło: internet
 Nie wiem jak Was, ale mnie urzekły te pomarańczowe spodnie:)
źródło: internet

źródło: internet
Och coś czuję, że czeka mnie na wiosnę poważny problem zakupowy;) a na razie pozostaję w strefie planowania;)

20 komentarzy:

  1. no Victoria ma styl i klasę to trzeba jej przyznać :)
    stylizacje świetne tylko, że ona należy do anorektyczek, a ja mam kobiecą budowę czyt. duży biust, biodra ;)
    ciekawe takie stroje nadawałyby się też dla "zwykłych śmiertelniczek" ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie by sie nadawały, wszystko kwestia doboru stroju do figury:) równiez pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ciekawe niektóre stylizacje, choć takie bogactwo garderoby mnie chyba przeraża, bo ja minimalistką jestem ;) Coraz częściej ograniczam swoje poszukiwania ciuchów do 2-3 sklepów, bo na buszowanie między wieszakami brak mi już chyba siły i ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj robię zakupy tego co naprawdę potrzebuje.

      Usuń
  3. To fakt, ona zawsze wygląda super... Można by powiedzieć, że ładnemu/zgrabnemu we wszystkim ładnie :) Ale u niej zaczęło się to już od czasów Spice Girls, choć patrząc na tamtą modę teraz, to była ona nieźle kiczowata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha noooooo co racja to racja, ale tak to właśnie bywa z modą :)

      Usuń
    2. hi hi hi, jeszcze zobaczycie, że moda na ten kicz wroci:)

      Usuń
  4. Uwielbiam ją oglądać, jej styl i te wciąż wysokie szpilki ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się też podoba.......oj kobieta z klasą jak nic! Dla mnie stylizacja w skórzanych spodniach i żakiecie to nr 1, a nr 2 to ta dziewczęca w białej sukience :) Kurcze naprawdę nie źle....dałaś mi inspirację do kolejnego posta, ale będzie o Kate Moss, bo to jest mój wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Kate Moss? nieźle! fajnie być inspiracją hi hi hi;)

      Usuń
  6. Prawda, że ona jest zawsze dobrze ubrana i tu chyba nie tylko o kasę chodzi, bo można mieć miliony a wyglądać jak pomyłka :P
    Tylko ,że ona jest tak chuda, że na mnie niestety jej ubrania nie bardzo by pasowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, kasa to nie wszystko, czasem potrzeba mieć niezłe wyczucie, bo można nie być milionerem, a za groszę ubrać się fenomenalnie:)

      Usuń
  7. Jej stylizację są świetne i piękna z niej kobieta. Nie raz, nie dwa zachwycałam się jej pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać w jej strojach olbrzymie pieniądze, ale szyku jej odmówić nie można ;)
    Najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że to stroje proste, nie "z wydziwiane". Bardzo elegancko, ale nie ekstrawagancko. To lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi sie podoba ta prostota i skromność, a zarazem takie szykowne połaczenie. ja też to lubię:)

      Usuń
  9. Z taką figurą jak Ona można wszystko nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też się podoba jej styl, jest bardzo klasyczny a zarazem ciekawy...:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)