Moja lista blogów

wtorek, 28 stycznia 2014

29-ty rok życia przede mną:)

Dokładnie 29 lat temu o 15:55 świat powitał cudowną, malutka dziewczynkę. Radość i dumę swoich rodziców, czyli mnie;) Boże jak cudownie jest żyć!!!! Być częścią tego pięknego, choć czasem zdziwaczałego świata:)
To mój ostatni rok, kiedy mam jeszcze dwadzieścia...lat:) Za rok, za calutki rok będę już "szalona trzydziestką"!!:)
Tak się cieszę, że dane było mi przetrwać te 28, aby wejść w piękne 29 lat:) Jestem starsza...aaa...super!!!! Nie przeszkadza mi to! Każdy okres mojego życia uważam za wspaniały. Ten rok jest szczególny po raz drugi, bo znów urodzę synka:)
Bo mam męża i synka, którzy są dla mnie całym światem, a ja dla nich:)
Bo tyle ciekawych i nieznanych dni, godzin i minut przede mną!!!!
Kolejny rok w który chcę wejść (i wchodzę) z optymizmem:)
źródło: sieć

Wspaniały czas...oby dane było mi dotrwać kolejnych urodzin...

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. taaak!!!! '85 rulez;) dziekuję serdecznie:)

      Usuń
  2. 86' także pozdrawiają - w mojej osobie ;) Życzę Ci wiele, wiele dobra. Radości życia nie muszę, bo jak świetnie jest przeczytać Twoje: "Boże jak cudownie jest żyć!!!! Być częścią tego pięknego, choć czasem zdziwaczałego świata:)".
    Trzymaj tak dalej; kibicuję na tą ostatnią prostą oczekiwania na Olka :) U mnie też już blisko, blisko.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie:) a '86 też dobry rocznik (mój mąż jest z tego rocznika, wiec pewnie się ze mną zgodzi w 100%-ch;)) Ty również uwazaj na siebie i oby ten nasz czas oczekiwania szybko się skończył:)

      Usuń
  3. Wszystkiego naj naj młodziutka :P Ja już okres dwudziestoletniości mam stety-niestety za sobą ;)
    Życzę Ci kochana wielu wspaniałych momentów, szybkiego i łatwego porodu, cudownego, spokojnego i zdrowego synusia i spełnienia marzeń! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :) Trzydziestka nie jest taka zła :) więc się nie ma co martwić, że się zbliża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martwię, a cieszę:) na razie to tylko 29;) dziękuję:)

      Usuń
  5. Ależ miło czyta się Twoje posty :) Są pełne pozytywnej energii.
    Życzę Ci wszystko czego tylko sobie życzysz :)

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. '85 to tak jak ja!!!
    Wszystkiego dobrego w tym ostatnim roku przed 30-tką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jeszcze raz wszystkiego naj, naj :) '86 pozdrawia solenizantkę i męża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i my pozdrawiamy, a ja jeszcze raz bardzo dziękuję za życzenia:)

      Usuń
  9. Ach cudowny wiek!
    Pamiętam siebie przed 30, teraz nie mogę uwierzyć jak szybko mija czas.
    Wszystkiego najlepszego, zdrowia dla Ciebie i dzieci, bądź szczęśliwa zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję z atak piekne życzenia:*

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Szczęśliwej każdej sekundy Twojego życia! Cudownie jest przeczytać tak radosne słowa zwłaszcza że 2 dni temu ja również zaczęłam kolejny rok swego życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja składam spóźnione, choc szczere życzenia:) oby ten rok był wspanialszy od zeszłego:) dziekuję za zyczenia:*

      Usuń
  11. Wszystkiego dobrego Moniko, samych wspaniałości z każdym kolejnym rokiem:):) Pozdrowienia ciepłe!:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż za urodzinowy optymizm :) większość marudzi, że starsi, że coś tam... a tu proszę :) mam tak samo! Życzę Ci wszystkiego dobrego, przede wszystkim zdrowia :) dla Ciebie i całej rodzinki :) i tego optymizmu... życie staje się łatwiejsze!


    P.S. Ja mam oddział jednoosobowy... taki egoistyczny ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIEKUJĘ ZA ZYCZENIA I TY WRACAJ DO ZDROWIA!!!!

      Usuń
  13. Życie zaczyna się po trzydziestce ;) Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)