Moja lista blogów

czwartek, 23 stycznia 2014

EKO torby w górę!!!

Dziś jest 23 stycznia, co oznacza, że jest dzień eko:) Ponieważ i my jesteśmy przyjaźni dla środowiska już od bardzo bardzo dawna, postanowiłam dołączyć do akcji Magdy i też pokazać, że robimy zakupy zawsze tylko z eko torbą. Nie znoszę jednorazówek, a torba na zakupy porządna i solidna jest zawsze ze mną (jedna mała w torebce, a pozostałe w szafce czekają na dzień zakupowy).
Jak przystało na wzorowych obywateli w naszym domu segregujemy śmieci i uczymy tego Miłosza. On sam zawsze pamięta o tym, aby opakowanie po mleku, serku czy kaszy wynieść z mamusią lub tatusiem do worka w garażu! Więc jak na małego, osiemnastomiesięcznego Eko-ludka to wspaniała sprawa:)

Miało pojawić się zdjęcie po zakupach w eko torbach (zgodnie z życzeniem organizatorki) i jest. Niestety mój Mały Ekol- ludek rozpoczął już rozpakowywanie, więc tylko tyle udało mi się jeszcze uchwycić:)


A ponieważ trzeba dbać o środowisko zachęcam (jeśli jeszcze tego nie robicie) do korzystania z eko toreb i do segregacji, która naprawdę ma znaczenie.

Magdzie dziękuję za fajną akcję, oby więcej takich inicjatyw:)

10 komentarzy:

  1. Fajne torby też mam takich kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam eko torby, niemal zawsze nosze eko torbę na zakupy i w torebce :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. my też używamy szmacianek na zakupy już od dawna.
    a w centrum handlowym staram się zakupy pakować do jednej torby z pierwszego sklepu lub do wózka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zawsze mam w torebce moją "trobę-kulkę" z Decathlona. A w samochodzie jeszcze 2 dodatkowe torby, staramy się więc nie używać reklamówek. Ale jednak nie daję rady całkiem się od tego uchronić - spontaniczne zakupy w żabce, skleroza co do zaniesienia toreb z powrotem do auta, itd... ;) Ale akcja świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie...skleroza...czasem się pojawia i muszę również korzystać z jednorazówek, ale faktycznie eko toreb używam jak tylko ich nie zapomnę :)))) Popieram akcję również!

      Usuń
  5. Uwielbiam torby eko!! Mam ich kilka już w domu;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wolę torby wielo wielo wielorazowego użytku od tych jednorazówek foliowych, ble :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja segregowałam śmieci nawet jeszcze wtedy, kiedy nie było to koniecznością. Szkoda, że zwykle na wysypisku trafiają one na jedną kupę spowrotem.

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam że torby ekologiczne są lepsze od foliowych i bardziej praktyczne, ale nigdy nie myślałem że może je również synek wykorzystywać :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)