Moja lista blogów

poniedziałek, 6 stycznia 2014

no to jestem Księżniczką!!!

Ostatnio Meg w jednym z komentarzy uzmysłowiła mi jedną ważną rzecz. Mianowicie, że jestem Księżniczką! Tak właśnie, Księżniczką;)
I kto by pomyślał?!;) Dwóch synów (jeden w drodze) i mąż i ja: Księżniczka...

Zawsze chciałam jako dziecko być księżniczką, królewną, czarodziejką. I jak to w życiu bywa, marzenia się spełniają:)

A więc zamierzam być iście panującą w domu piękną Księżniczką, którą wszyscy domownicy będą nosić na rękach, wyręczać w obowiązkach i prawić komplementy (hi hi hi. Tak, proszę nie wyprowadzać mnie z tego błędu, jeśli wśród Was są również Księżniczki;)).

A tak poważnie, to wystarczy mi tylko miłość moich Książątek i Króla. Reszta jest nieważna, 
 jeśli ma się ludzi dla których wato podnosić się z łóżka każdego dnia...

Miłego dnia dla wszystkich Księżniczek:)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję rodzinki, warto zawsze znać swoją wartość.

    Zapraszam na blogu konkurs - para okularów do wygrania!

    OdpowiedzUsuń
  2. to super, że masz ludzi, dla których chcesz wstawać każdego dnia z łóżka :))) to jest najważniejsze :))) a księżniczka siedzi chyba w każdej kobiecie :))) ja się czuję księżniczką jak mój mężczyzna mnie przytula i komplementuje, troszczy się :))))))) pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to ja też jestem księżniczką :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Kłaniam się nisko Pani ksiezniczko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie możesz poczuć się jak Księżniczka ;) zdałam sobie sprawę, że moja bratowa też jest Księżniczką dokładnie jak Ty, w takich samych proporcjach!

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoje pozytywne wpisy :) nie chcesz to z błędu nie będe cie wyprowadzać ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah, która z nas nie chciała być księżniczką ? :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow nie wiedziałam, że znam jakąś księżniczkę :D

    a ja mam w domu małą księżniczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No, mój Jurek ma w domu trzy księżniczki, jedna już sie starzeje ;))
    Ale dwie są piękne, młode i do noszenia na rękach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na bloga pod inną nazwą. Wciąż ten sam blog ale może na ten adres co masz możesz nie wejść, chociaż pewnie przekieruje na nową stronę, w sumie nic nie szkodzi napisać. Także informuje o zmianie
    http://czekamynacud.blog.pl/
    Buziaki ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. No to ja też jestem księżniczką :)
    No i cóż by tu napisać jest fajnie hehehehe :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)