Moja lista blogów

poniedziałek, 20 stycznia 2014

stare pudło

Szybki i zajęty dzień mimo, że pogoda nie rozpieszczała. Dłuuugi spacer między deszczem, który cierpliwie zaczekał, aż dojdziemy na przystanek (5km:)), szczepienie (dzięki Bogu ostatnie) Miłosza. Oczekaliśmy się na wizytę u pediatry jak za kiełbasą w prl-u mimo, że byliśmy drudzy, ale obyło się bez ofiar;)
Potem upragniona drzemka Miłoszka u babci i cudowne zaproszenie przez męża na obiado- kolację do Pizza Hut:)!!! Jak co roku o tej porze Ślubny szaleje na festiwalu pizzy, a ja z Miłoszem delektujemy się barem sałatkowym:) Śmiało stwierdziliśmy, że nasz syn mógłby żywić się tylko świeżymi ogórkami (to byłby chyba Jego raj na ziemi:)).

Wieczorem, kiedy Królewicz już pobrykał z tatą i doprowadził pranie w pralni do artystycznego nieładu, wziął kąpiel, przeczytaliśmy baję i padł niczym śliwka w kompot na swoją podusię zmęczony całym dniem, my mamy chwilkę dla siebie. Wczoraj przywieźliśmy od mojej mamy ostatnie moje pudło z pamiątkami z przed lat! Wow! Nie myślałam, że znajdę takie skarby...stare listy...























...KAWAŁEK MOJEGO  ŻYCIA, MARZEŃ, PRAGNIEŃ...
.....Miłej i spokojnej nocy:)

15 komentarzy:

  1. Ja też mam takie pudełko! Moje skarby, wspomnienia, dzieciństwo, listy och cudna sprawa! Pisałam kiedyś o tym posta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak robiłam ten wpis to sobie o nim przypomnialam:) pamietam Twoje stare pisane pamiętniki:)

      Usuń
  2. Takie pudła kryją mnóstwo skarbów :)

    Chciałam Cię poinformowac, że nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award, za dobrze wykonaną robotę ;) Poniżej link:

    http://magiczneslowaa.blogspot.com/2014/01/nominacja-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję za wyróżnienie. masz rację, takie pudła to skarbnice:)

      Usuń
  3. takie rzeczy są cudowne :-) miło jest powspominać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj milo, miło....znalazlam nawet stare foty i niekt niedowierzał, że to ja.

      Usuń
  4. Ja dla Zosiaka robię jej pudło z pamiątkami, które dostanie na 18nastkę :) i piszę jej pamiętnik z pierwszego roczku :) a swoje pudła też mam, bo uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam takie dla moich dzieci (synów, puki co). Mam w nim wszystko to, co dotyczy Milosza, a niedługo i Olka. Też chce im to kiedys dać:)

      Usuń
  5. Też mam podobne pudło, a w nim tona listów, kartek i wspomnień :) A teraz co,? Chyba twardy dysk musiałabym w ramkę oprawić, żeby mieć taką pamiątkę z dzisiejszych czasów ;)
    Co do festiwalu pizzy - byliśmy w PH w niedzielę i ja też skorzystałam ;) Dzielnie walczyliśmy, ale i tak polegliśmy dość szybko :) A Staś na szczęście dzielnie zniósł jedzeniowe szaleństwo Matki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym twardym dyskiem to prawda, choć mój przechowuje aktualne sprawy dla przyszłych czasów;) mój mąz zawsze walczy sam, bo ja się nie nadaję. zawsze po dwóch kawałkach pizzy mam dość.

      Usuń
  6. moje pudło zostało zniszczone jak rura pekła w piwnicy , wyłam trzy dni...i dalej mi sie chce wyc jak sobie przypomnę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mi przykro...nie chciałam przywołać smutnych myśli...

      Usuń
  7. Pudełko z pamiątkami aż łezka się czasem zakręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. Ile wspomnień, zdjęć, listów...

      Usuń
  8. można sie wzruszyc przy takim pudelku ale i uśmiać jaki to człowiek naiwny by ł ;-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)