Moja lista blogów

czwartek, 20 lutego 2014

Dwa lata

Minęły jak jeden dzień. Pamiętam tamten dzień: w wynajmowanym jeszcze wtedy mieszkanku, z głową pełna pomysłów, wątpliwości; średnią znajomością świata komputerowego i nie znajomością świata blogowego. Padła decyzja, ok zrobię to! Pierwsze kroki...nazwa (z tym było najtrudniej)...potem uzupełnianie, informacje i jest on: pierwszy post. Potem kolejny, kolejny i tak do dzisiaj jest ich 347:)

347 fragmentów pamiętnika kobietki....95 obserwatorów...ponad 60 000 wyświetleń...

Dziękuję, że jesteście...nie za statystyki, bo one są nieistotne. Dziękuję, że jesteście częścią mojego życia...że mogę liczyć na wasze wsparcie, miłe słowo, czasem lekką dygresje;) za opinię, radę...za wasze blogi.

Nie przypuszczałam, że blogowanie może dawać tyle radości, że dzięki takiemu sposobowi komunikacji można poznać wielu ciekawych i wspaniałych ludzi, że choć z większością się nie znam osobiście na co dzień, ale czuję jakbym poprzez blog spotykała się na kawie z koleżanką, kolegą....to takie miłe i budujące:)
Pisanie jest dla mnie ważne i dlatego nie zamierzam przestawać....Piszę o sobie, o tym co mnie otacza, o swoich poglądach, rodzinie, marzeniach, celach., ale to wiecie;)
Jeszcze raz dziękuję:*

Taki podsumowawczy postowy top 5 wg statystyk;) to właśnie te posty cieszą się największym powodzeniem czytelniczym przez okres ostatnich dwóch lat:

ps. przypominam o konkursie urodzinowym o którym pisałam TUUUUU:) i serdecznie zapraszam do udziału w zabawie...










12 komentarzy:

  1. pamiętam i swoje początki.
    kurcze ten stres.
    bałam się jak nie wiem, a teraz blogowanie to rytuał, pewniak, mus i chęć każdego dnia.
    ile mi to daje przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla bloga Twojego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje:) życzę kolejnych udanych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejnych lat życzę :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I oby tych lat było jak najwięcej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1/1004704_752057864806189_1141550848_n.jpg :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostań tu z nami jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, wow to już dwa lata.
    U nas na blogu wybił już rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, kolejnych owocnych lat w blogowym świecie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana pisz, pisz i bądź z nami !!!:****

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem z Tobą od początku i mam nadzieję się kiedys spotkać przy kawie ;)
    PS. zrobię tylko zdjecia z nakretkami i wyślę swoje zgłoszenie do konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)