Moja lista blogów

czwartek, 6 lutego 2014

dziś się motywuję, bo tego potrzebuję

Tak, dziś zebrałam się w sobie, aby nie siedzieć i nie myśleć, roztrząsać, analizować tego co zawsze.
Rano podczas śniadania Miłosza uświadomiłam sobie, że nie warto płakać, zamykać się w sobie, że nie to co się zdarza jest w życiu ważne....
Ale jak tak myśleć,  kiedy....bleee...bleee...bleee...to nic nie zmieni.....
Głęboki wdech, uśmiech do siebie( i do syna oczywiście też), potem jeszcze jeden i potem zmiana toru myśli moich!!!
Nie będę się dąsać, roztrząsać, analizować!!!!!
Nie będę!!!!!
Nie będę się biczować i zastanawiać co by było, gdyby!!!!!
NIE BĘDĘ!!!

A co będę?!

Będę się śmiać i dobrze bawić i brać z życia to co piękne, to co mi daje dziś, jutro...!!!
BĘDĘ wesoła, szczęśliwa, spełniona!!!
Tak, tak taka jestem!!!!Właśnie taka...nie inna!!!! Taka!!!! Ciesząca się życiem, tym co mam!!!! Tym, że jest słońce i ptaki ćwierkają!!! Tym, że stać mnie na szczerość i doprowadzenie siebie samej do porządku!!!
JESTEM SILNĄ PIĘKNĄ I MĄDRĄ KOBIETĄ, KTÓRA NIE CHCE I NIE POTRZEBUJE BYĆ SMUTASKIEM!!!!!
Której nie potrzeba udowadniać, że jest coś warta, bo warta jest wiele!!!!

Więc z uśmiechem na twarzy, radością w sercu i wolnymi myślami mknę przez dzisiejszy dzień:)
Miłego dnia, popołudnia, wieczoru, nocy:)
..MIŁEGO ŻYCIA:)



17 komentarzy:

  1. SUPER PODEJŚCIE, przydałoby się każdemu z Nas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, żyje się dniem dzisiejszym. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę z Twojego podejścia - właśnie w ten sposób każdy powinien myśleć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysyłam wirtualną piątkę, takie podejście jest najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa...juz dawno nie dostałam piatki;) dzieki:*

      Usuń
  5. Great post and blog! Lets follow each other?
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlij mi ociupinkę takiego podejścia :) Może się rozprzestrzeni i u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślę miliardy, tryliardy takiego podejścia:) Wiem, że w Tobie jest równie dużo takiego pokładu energii i motywacji, bo w każdej kobiecie ono jest:) :)

      Usuń
  7. Mnie się oczywiście ciekawość włącza i myślę O CO KAMAN? ;)
    Brawo Monia, takie podejście to gwarancja szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre podejście!
    Sharon Stone codziennie przed wyjściem do pracy, czy gdziekolwiek mówiła do lustra, że ma świetny tyłek!
    Wiesz to pomaga, ja powtarzam do lustra podobne słowa, które wyżej napisałaś, a moją Emilkę uczę tego samego!
    Poczucie własnej wartości jest bardzo ważne! Wtedy nabieramy pewnosci siebie, wszystko wokół jest lepsze, a my seksowniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, masz tyle szczęścia: syna, męża, marzenia i kolejny cudowny dzień! Trzeba się cieszyć z każdego poranka :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)