Moja lista blogów

poniedziałek, 17 lutego 2014

konkurs z pomocą w tle

Ponieważ zbliżają się kolejne urodziny mojego bloga (juuupiii:)) chciałam zorganizować małe rozdanie. Miałam miliony pomysłów, jak to zorganizować i nie wszystkie widziały mi się sensowne, dlatego dopiero pomysł milion jeden okazał się tym właściwym. A ponieważ do urodzin jeszcze kilka dni, a ja cierpliwością nie grzeszę, więc zaczynam już dziś:)!!!!
Sprawa jest prosta. W Polsce w każdym jej zakamarku popularne są akcje zbierania nakrętek dla potrzebujących, w jakimś konkretnym celu. Niby, to tylko zbieranie nakrętek, ale jakże ważne dla tych, którzy liczą na wsparcie. W konkursie może brać udział każdy, kto chciałby pomóc:)
Warunki konkursu:

  1. konkurs trwa od 17.02.2014 - 21.03 2014 r.do godziny 24:00
  2. należy potwierdzić udział w komentarzu oraz przesłać zdjęcie na maila: monika.koziel13@gmail.com w którym będzie liczba i zdjęcie waszych uzbieranych nakrętek lub zdjęcie z przekazania ich oraz na jaki cel charytatywny zostały uzbierane (możecie podlinkować Waszych wybrańców) jak również umieszczenie banerka na waszych blogach z linkiem do tego candy. Liczę na szczere maile, gdyż nie mam możliwości zweryfikowania przekazania nakrętek, a chciałabym aby potrzebujący naprawdę je otrzymali:)
  3. z pośród wszystkich nadesłanych maili, wylosuję jednego zwycięzcę, który otrzyma nagrodę ufundowaną przeze mnie, a wasze zdjęcia umieszczę w poście z wynikami akcji:)
  4. Nagroda wysyłana będzie tylko na terenie Polski.
  5. Nagrodą w candy są perfumy  DKNY be delicious 100ml (perfumy są z rozlewni- nie jest to oryginał, jedna zapach i trwałość jest równie dobra).
BANER DO POBRANIA:



Gorąco zachęcam do udziału w tej zabawie:)

9 komentarzy:

  1. My i bez konkursu zbieramy je non stop od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super:) ale i tak zapraszam do udziału:)

      Usuń
  2. Ja też nakrętkuję juz od dawna i chętnie wezmę udział w tak zacnym candy, bo trzeba wszystkim dookoła przypominać, że pomaganie jest czasem takie łatwe, że aż wstyd marnować okazji! Super akcja !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny konkurs :) My jakoś specjalnie nie zbieramy nakrętek, bo u nas więcej soków w kartonach niż butelek. Zwłaszcza teraz zimą, nawet mamy większy zastój z wodą mineralną ;) Ale postaram się może zmobilizować i to co mam nie wyrzucać. Chyba w przedszkolu mojej córki prowadzi się zbiórkę nakrętek, więc miałabym gdzie oddać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie witam w zabawie. warto pozbierać choc troszkę, to nas ni nie kosztuje, a komus może pomóc

      Usuń
  4. jeśli nie mam własnego bloga, to też mogę wziąć udział? u nas w domu zakrętki też są cennym "towarem" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ naturalnie, zapraszam Madziu do zabawy:)

      Usuń
  5. Ja mam taki odruch, jeśli chodzi o nakrętki, że ręka sama wędruje w kierunku np śmietnika, gdzie widzę butelkę (nie zgniecioną, zakręconą wrrrr). W miejscach publicznych muszę się pilnować, bo skłonna jestem w tym koszu grzebać ;)
    Wszyscy w domu przejęli mój nawyk i chłopaki noszą nakrętki do szkoły.
    Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)