Moja lista blogów

środa, 26 marca 2014

się kręci

Dotarłam wreszcie i tu;) Chłopcy ładnie śpią, dom ogarnięty, obiad zjedzony, więc to znak, że mamy nareszcie swój uporządkowany schemat dnia:)...chwilka, Olek płacze....
ok, już:) Tak więc życie moje wróciło do normy:) Pogoda za oknem cudowna (choć do piątku jesteśmy jeszcze uziemieni, bo wizytę u pediatry mamy w piątek, ale to już tylko kilka dni),więc wiosną nie możemy się cieszyć jeszcze w pełni. Dlatego wprowadziłam do naszego domu troszkę wiosny:)
Ja kocham tulipany, A TE URZEKŁY MNIE NAJBARDZIEJ!!!!!:)

Skoro zaczęłam od synów, to są kochani, cudowni, najwspanialsi!!!:) Milosz coraz więcej słów powtarza, rozumie ich znaczenie. Rozgadał nam się w ostatnim tygodniu jak mała papużka;) Uwielbia Olka. Ciągle go głaska, przytula. Ostatnio nawet próbuje mu włożyć smoczek, jeśli go znajduje, choć zabawkami (nawet tymi Olkowymi) nie chce się dzielić...ale i do tego dojrzeje. Olek, jak Olek śpi, je, płacze, baraszkuje (ostatnio na macie edukacyjnej), nadal dźwiga główkę i to coraz wyżej i majda się sam z brzuszka na plecy. Jednym słowem rozwija się prawidłowo, co bardzo Nas cieszy:). Choć czasem za bardzo próbuje na nas wymusić płaczem noszenie na rękach, ale taka natura naszego bobasa;)

Ja wróciłam do równowagi życiowej. Matka natura też po porodzie okazała się dla mnie bardzo łaskawa, więc na majowe wesele szwagra pewnie znów wbiję się w rozmiar 36. A nawet jak się nie wbiję, to dramatu nie ma i nie będzie, bo lubię się taka jaką jestem, a mój mąż nie kocha mnie tylko za "zgrabne nogi', więc cóż mi więcej do szczęścia trzeba?;) Jak dobrze pójdzie, to jutro idę na zakupy!!!

Kolejna sprawa, która troszkę się rozwlekła w czasie jest rozwiązanie konkursu o perfumy DKNY. Otóż mamy zwycięzcę:) Ponieważ spośród zgłoszonych osób, tylko jedna dotrzymała warunków udziału, więc z przyjemnością informuje, że perfumy powędrują do Madzikondy:) serdecznie gratuluję!!! Magda przesłała przepiękne zdjęcie z nakrętkami. Sami zobaczcie:
Bardzo dziękuję za włączenie się do akcji i raz jeszcze gratuluje wygranej.

Na koniec zwrócić wasza uwagę na kampanię, która w moim osobistym przekonaniu jest potrzebna nam Polkom! Po prostu położna, to kopalnia informacji potrzebnych dla dziewczyn, które planują (teraz lub za parę lat) lub spodziewają się dziecka lub dla własnej informacji. Mimo, że to moja druga ciąża, o kilku świadczeniach w ramach NFZ nie miałam pojęcia.. Warto zajrzeć http://www.poprostupolozna.pl/ 

Miłego dnia:)

16 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, zasłużona :)

    Co do Twoich chłopców to cieszę się, że tak się lubią tzn starszy Synek lubi młodszego ;) super.. będzie z Niego brat na medal.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam tulipany :)
    Ta strona - położna, jest bardzo fajna. Znałam ją już wcześniej, z dzień dobry tvn. Warto sobie poczytać, niektóre informacje. są bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam tv w domu jeszcze, więc poznałam przez znajomą. Ale te informacje sa wazne. Moja połozna środowiskowa tez mi o niej mowila.

      Usuń
  3. Achhhhhhhhhh! Piękne zdjęcie Anetki! Nagroda zasłużona! Oluś się przekręca- ale jest dzielny :) Miłoszek rozmawia, Ty chudniesz, czyli wszystko super! I tulipany na stole mmmmmm też je uwielbiam :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez się bardzo podoba to zdjęcie. Anetka jest przeurocza, a nagroda iście zasłużona:) My również pozdrawiamy:)

      Usuń
  4. gratulacje dla zwyciężczyni :-)

    owocnych zakupów kochana na co polujesz? :D

    fajnie,że macie już uporządkowany rytm w domu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lista jest długa:) ale jak zwykle wybieram tylko to, co potrzebuję: ramoneska, legginsy, baleriny. A co do tego jeszcze dołaczy to zobaczymy w trakcie łowów;) niestety wiem, że musza one znów poczekać do poniedziałku, bo teściowej nie uda się dojechać na kilka dni. dzieki za ciepłe słówko;0

      Usuń
  5. Musi być teraz u Was pięknie! Jestem pewna, że to fantastyczny widok, kiedy chłopcy tak się soba cieszą. Zazdroszczę! Wszystkiego dobrego i zdrowie niech Was juz nie opuszcza!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście zwyciężczyni gratuluję, należy się nagroda!!!

      Usuń
    2. oj jest pieknie, jest. z kazdym dniem doceniam szczęscie jakie mam:) dziekuję za życzenia i wzajemnie przesyłam samej pomyslnosci :)

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za wygraną :D A poza tym cieszę się, że wszystko się u Was układa tak jak trzeba :) Takie dwie cudowne informacje poprawiły mój dzisiejszy "migrenowy' dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja biedna, jak ja cie dobrze rozumiem z tą migreną....bądź dzielna- dasz radę:) gratuluję serdecznie i jeszcze raz dziekuję:*

      Usuń
  7. na odległość czuję, że jesteś szczęśliwa :)
    a co było na obiad? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spaghetti z jogurtem naturalnym, pycha:) oj jestem jestem, ale chyba każda matka, która kocha swoje pociechy jest:):):)

      Usuń
  8. Piękne kwiaty i piękna fotka Anetki, wygrana jak najbardziej zasłużona :)
    Cieszę się, że wracasz do równowagi - ja z kolei moją jakoś utraciłam ;) Postępy Miłoszka radują, Olka też - cudownie jest oglądać rozwój tych naszych szkrabów :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)